Gå til innhold

SKREMMENDE opplevelse!!

Anbefalte innlegg

Hva foregår oppi hodet på noen foreldre!!?

Var hos ei vennine istad.Da jeg skulle dra hjem,satte jeg meg inni bilen og starta den opp.. Så ringte tlf,Har ikke handsfree så satt i bilen og prata. Så skulle jeg til å kjøre,men så hører jeg en lyd hørtes ut som en unge som ler eller noe! ser i speilet men så ingen.. åpner opp døra på bilen og der sitter det ei jente på ca 1,5-2 år bak bilen min!!!! Hun var så lav at jeg så henne ikke i speilet!

Og hva driver faren med??han står å leser posten sin lenger bort i gata! og da han ser at ungen hans står bak en bil med motoren i gang,kommer han tuslendes bortover..HERREGUD! for det første hadde jeg ikke latt en så liten unge gå alene rundt i gata,for det andre hadde det nå skjedd så hadde jeg LØPT bort!at det går ann!Tør ikke tenke på hva som kunne skjedd.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6709510-skremmende-opplevelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

det er en u kultur som foregår nå.og det bli bare verre..

mer og mer selvoppdragelse..

og barna blir bare mer og mer ulydig og respektløse....

de "moderne" mødre og fedre som bruker selvoppdragelse og ikke noe disiplin, vi takke dem for at verden bli verre...

alle barn trenger strenge linjer og regler å forholde seg til... å bli passet på. og ikke bare sendt ut for å leke mens forldrene kan være alene å kose seg. uten at de små barna får tilsyn... helt alene..

skremmene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...