Gå til innhold

Klør!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å klø meg ihjel på magen..er i uke 40 nå. Klør ikke på resten av kroppen. Hva kan dette være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er også i uke 40 og har begynt å klø noe sinnsykt, ikke så mye på magen, mest på føttene.

Svangerskapskløe?

Skrevet

Det må vel være svangeskapskløe ja. En sier at litt kløe er vanlig, men at det ikke skal bli så intenst. Da skal man i tilfellle kontakte lege. Dette har jeg hørt/lest.

Skrevet

For meg hjalp det å bruke baby-olje! Det var faktisk veldig effektivt:-)

Skrevet

Har det samme, værst under føttene...Blir verre på kveldene og om natta. Smører meg med krem og det lindrer litt...Takk og lov at jeg har så kort tid igjen!!!

Klør inni håndflatene og på magen og brystene også...noe skal det være:-)

Har foresten lest endel på internett og det virker ikke som det er farlig å ha svangerskapskløe...Skal likevel høre med jordmor i morgen...

Skrevet

Har hatt litt svangerskapskløe før, men nå er det skikkelig intenst på magen..må ringe jm imorgen tror jeg..

Skrevet

Liten oppdatering!

Ville bare si at nå er jeg innlagt pga svangerskapskløen, jeg har høye leververdier...Så det er nok lurt å sjekke ja, skulle ikke skrevet det der om at det sikkert ikke er farlig....

Det er jo bare å ta en blodprøve..Jeg tok en rutinemessig i formiddag når jeg var inne til akupunktur, og ble oppringt og bedt om å pakke bagen..Men det ser ikke veldig skummelt ut da, galleprøvene er fine og de var visst værst.

Skrevet

Hei hei....

Det er 3 forskjellige typer svangerskapskløe, 2 ufarlige og 1 farlig..

De største tegnene på den farlige er at man klør inni hendene og under bena( slik som Susanne sier) da er det veldig lurt å be om en blodprøve, som skjekker leververdiene. Er de for høye så må man legges inn, og mest sansynelig settes i gang, det eneste som hjelper er å få babyen ut...

Lykke til Susanne:)

Skrevet

Vil det si at dersom man bare klør på magen og ikke under føtter og ben er det ikke farlig??

Skrevet

Ja det er det jeg har hørt i alle fall : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...