Gå til innhold

Så ulidelig spennende...

Anbefalte innlegg

Tilhører uke 42 jentene... Siden jeg ikke fann El med tester denne måneden, er jeg temmelig usikker på når tanta skulle dukke opp! Er på dag 32 i syklusen i dag, føler meg totalt utmattet. Våknet i dag tidlig, skikkelig uggen, men ikke kvalm. Har hatt mensmurring siste to døgn, er øm rett over livmoren og brystene klør. (Litt ømme brystvorter). Jeg spiser HELE tiden, magen er fullstendig oppblåst (irriterende).Litt støl i korsryggen, men den kan være at jeg har sovet for lenge om morgonen også... Hva tror dere? Stiller jeg sterkt?

Har sagt til meg selv at jeg ikke skal teste før torsdag, men jeg vet ikke om jeg holder ut....Har sykluser alt fra 28- 43 dager, derfor er jeg redd for å bli skuffet enda en gang. Er pp nr. 13 dette...har vært hos fastlege og fått henvisning til spesialist. Der var ventetiden ca. 3 uker, så da skjer det endelig noe snart (forhåpentligvis...) Vel, det var tanker og frustrasjoner fra meg..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6709211-s%C3%A5-ulidelig-spennende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

I forrige måned hadde jeg det slik, mange symptomer på graviditet og ingen symptomer på graviditet.... :) Og så uteble mensen i 12 dager. Tok 3 tester, men alle var negativ. Og så kom blødningen! Stor skuffelse. Men nå er jeg så usikker på EL. Før var jeg pålitelig som ei klokke, men hva nå????? Forhåpentligvis EL mot helga, så det er vel bare å jomp i høyet igjen!!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...