Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Min jente er 7 1/2 mnd nå og ligger enda kun i vognbagen ute på tur. får mange kommentarer frA de i min barselgruppe ang dette, de mener det er derfor hun ikke kan sitte selv enda,siden hun ligger i vognbagen.........kan det stemme? hun elsker å ligge der forresten, men er litt trangt nå
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Hun er definitivt moden for å sitte i sittevogndelen, ihvertfall rent aldersmessig.
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Vi har ikke sportsvogn enda, og mi er over 10 mnd. Hun ligger eller sitter i bagvogna og koser seg der. Vi har stor bagvogn. Hun sitter selv, hun kryper og krabber og reiser seg. Jeg mener at det ikke er i vogna de lærer seg å sitte, men i lek på gulvet. Mi satt i tripptrappstol under måltider fra 6 mnd alder, men satt veldig sjelden i vogna før hun kunne sitte selv. Når vi er på tur er hun ofte i bæresele på ryggen min eller pappan sin, bruker vogna stort sett til soving vi da...det sies jo at ungene ikke skal sitte så mye før de kan å sette seg opp selv. )
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Vet om babyer på jenta di sin alder som sitter fint i vognbagen (med seler), så det er nok ikke derfor jenta di ikke sitter ennå. Men hun får vel litt mer impulser, hvis hun sitter i en sportsvogn og kan se litt mer...
SALI-mor Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 Veslefrøkna mi er litt over 8 mnd, og vi bruker også fremdeles bare vognbagen til henne, hun koser seg veldig når hun ligger der, men hender jo hun blir litt utålmodig fordi hun ikke får sett nok - er en nysgjerrig frøken. Hun har sittet selv i tripptrappstol en måneds tid nå, og det synes hun er gøy. Hun kan forøvrig ikke sette seg opp ved egen hjelp ennå, men sitter ganske stødig hvis jeg setter henne ned på golvet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå