Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 hadde sex med samboer i går. søden bruker som regel å renne ut med en gang, men det ville den ikke denne gangen. har kommet en del da jeg har vært på do i dag. men sent i ettermiddag så kom det en god del blankt slim (så ikke ut som sæd med andre ord). beklager detaljene men det jeg lurer på er om dette kan være litt av slimproppen? eller om det bare er sæd. skal jo ikke komme så masse så lenge etter sex. kanskje sexen har startet noen, er 36 uker på vei. hva tror dere? håper noen svarer, for jeg er veldig nysgjerrig!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Høres ut som det er litt "rester" fra i går altså! Spesielt siden det ikke har kommet noe tidligere! Høres litt kjent ut, slimhinnene kan visst ha tendens til å være litt tørrere under graviditet, kanskje derfor det tok litt tid!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Hei. Jeg har hatt det akkurat som deg etter sex. Lite sæd i forhold til sånn det vanligvis er renner ut etter sexen., 1-2 dager etterpå har jeg hatt 1-2 episoder med skikkelige SLIMETE, KLASER, som faktisk kan minne om slimpropp (jeg mistet slimpropp v/forrige fødsel) men som ikke er det... Dette er blanding blankt/hvitt (det som kommer etter sexen. sånn du beskriver). Det er rester av sæden som har blitt sånn, hvorfor vet jeg ikke, men sånn har det blitt for meg etter sex hver gang de siste 2 månedene (uke 31 nå).
PrincessElisabeth Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 jeg må si meg enig i at det høres ut som rester. pleier å bli litt slimete etterhvert har jeg erfart ihvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå