Gå til innhold

Julekalender til kjæresten...

Anbefalte innlegg

.... tips til hva en kan finne på av små adventskalendergaver. Her er noen tips:

*sokker

*boksershorts

*sjokolade av ulike slag: hjerteformet,

sånn med fint postkort inni etc..

*gavekort på massasje

*gavekort på kino

*måneskinnstur (sjekk kalendere for når

det er fullmåne)

*fotmassasje

*date med deg.... lage god mat..

*billett til julekonsert sammen med deg

*et "ukeblad" eller ligenende. Gatebil,

Mann, Illustrert vitenskap, FHM... vet

ikke hva de mannfolkbladene

heter/hvilke som er mest populære, jeg!

*julemarsipan

*juleverksted: bake et eller annet

kakeslag, for eksempel pepperkaker

eller kokosmakroner...

Føler liksom at så mange av de forslagene jeg har er så kjiipe.... gidder ikke bruke massevis av penger på julekalender heller... men litt er jo koselig!

Har dere forslag til hvordan pakke inn smågavene?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6708725-julekalender-til-kj%C3%A6resten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Synes du har mange gode forslag jeg. Jeg liker å legge små lapper inni pakkene. På lappene skriver jeg små dikt, komplimenter, løfte om en spennende kveld med mer. Min mann er veldig fornøyd med dette. Prøver å tenke på hva han har sagt han ønsker seg iløpet av året, og gjør noe ut fra det. For eksempel kan det hende han har snakka om en film han gjerne vil se. En av dagene kan det da ligge en lapp med beskjed om at han skal være klar foran tv'en på et bestemt klokkeslett. Leier filmen på vei hjem fra jobb og kjøper litt snas vi kan kose oss med. Så er det filmtid. Spennende for han å gå hele dagen og lure på hva som egentlig skal skje :)

Når det gjelder innpakking, så kan du jo lage snå esker å putte de i, og så pakke inn eskene. Da er det ikke så lett å gjette innholdet ved å klemme på pakken :)

synest av og til det er litt styr å drive å pakke inn, men jeg har lapper på kalenderen og skriver små ting på en som fx, titt under puta i den stolen jeg elsker å sitte i, så ordner jeg det før jeg legger meg! lager av og til rebuser osv. kanskje jeg kjøper noe som minner om meg, til eksempel en spesiell sjokolasd ell. et bilde fra et sted vi har vert sammen. et år kjøpte jeg en ramme der det sto verdens hotteste dame med et bilde av meg i, den ble varmt mottatt, og alle på jobben ble drit misunelig, tema på hvert julebord..... morro å være oppfinnsom!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...