Gå til innhold

han roper og skriker... 5 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir helt redd jeg! han roper umotivert og er rett og slett veldig intens. er det andre med slike ropende babyer? håper det ikke er noe galt liksom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han tester ikke bare stemmen da? Det har pjokken gjort ganske lenge nå, og det fortsetter bare med nye rop, hvin osv. Han er nå snart 7 mnd...

Skrevet

Jo sikkert.. men jeg har inntrykk av at han gjør det når han kjeder seg også. Roper seg helt rød i ansiktet.

Skrevet

Det kan godt være det.. Hva for noe spennende kan en baby på 5 mnd gjøre når han kjeder seg? Jo, se hvor mye han kan rope, hvor lenge osv. Jeg ville ikke ha bekymret meg. Kan jo være han har funnet ut at han kan påvirke omverden....

Skrevet

Martin pleier også å rope en del (er 4,5 mnd) og snakker på både innpust og utpus og en del hviningt. høres helt sykt ut, men han tester bare ut stemmen sin og det er normalt =)

Skrevet

Min roper høyt og skingrende når han kjeder seg eller er overtrøtt. Når han er normalt blid og fornøyd bruker han "innestemme" :-)

Skrevet

Min gutt har akkurat begynt med det samme. Han er 4,5 mnd. Det begynte i helga og han smiler bredt og hyler med den lyseste stemmen han har. Jeg får rett og slett vondt i ørene.

Mitt inntrykk er at han leker seg med stemmen. Han ligger jo og smiler og ler innimellom...

Han roper jo selvfølgelig også når han vil ha oppmerksomhet eller et eller annet er galt. Men dette med at han ligger og smiler og hyler samtidig er nytt... Håper det går over snart for det er jo forferdelig slitomt å høre på.

Skrevet

Så søtt og morsomt :) Gleder meg til min gjør det.

Skrevet

Tassen min på 5,5, mnd roper det han klarer. Tester hvor høyt han greier å rope og forkjellige tonehøyder. Nå er han litt forkjøla og har ropt seg hes, stakkar. Så akkurat nå er det litt fredeligere her, deilig i grunn hehe.

Skrevet

jaaaaaaaaaaa blir gaaaaaaaal snart, han roper og hyler og sutrer og grynter heeeeeeeeeeele dagen fra morgen til kveld..

Begynner å lure på hva i all verden som feiler han.

blir jo sprø i hodet av den konstante lyden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...