*Lucia* Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Har et lite problem (som fort kan bli et STORT problem for noen) Er endel unger i gata her, disse leker mitt i vegen UTEN refleks........ Håpløst å se dem egentlig....... Hva ville dere gjort? Nevnt det for foreldrene? Akkurat nå sitter jeg å ser på at de spiller hockey mitt i veien og dermed så LØPER de jo frem og tilbake... En bilveg er jo ingen lekeplass uansett men..... Hadde dere sagt fra? (til foreldrene mener jeg)
popkind Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Helt klart, Lucia si fra til foreldrene (kan hende noen vil bli fornermet, men de fleste vil takke deg!) Bedre å si ifra, enn at det skjer en ulykke uten at noen har sagt noe!!!!
*Lucia* Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg syns det er så merkelig at de får lov til å leke på veien i utgangspunktet... Det er faktisk stoooooooor lekeplass 100 meter unna med fotballbane.... Dessuten er de ikke akkurat store. Kanskje 1.klasse alder ca....
Snupidupi Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Si i fra tel føreldran du... kvær gang æ e i en by bi æ sjokkert over kor ongan får lov tel å lek i veien... og kor små dem e når de får gå ut aleina... En gutt i klassn min på høgskola va på tur å sku ut å hent en nabogutt i to års aldern da han hadd gådd ute i 2 tima aleina i pøsregn på parkeringsplassn tel borettslaget... va masse trafikk der... Når æ va lita fikk vi ikke lov å fær på veien og æ e oppvokst på landet, med en litn vei ved sia a, med veldi lite trafikk...
mensana Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg ville sagt fra. Her må gutta bruke refleksvest om de er ute og leker i gata om kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå