Gå til innhold

Denn jenta mi har misforstått.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt at søndag er en hviledag, men ikke mandag. Jeg vet at hun har de fint inni magen min, har babywatcher så jeg har hørt hjertelyden to ganger i dag, den er helt fin, MEN!! Hun er helt rolig i dag. Hun sparker nesten ikke, hatt noen få spark i løpet av dagen, å når hun beveger seg så kjenner jeg det nesten ikke. Lurer på om hun kan ha snudd seg siden det er helt rolig inni der

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det hos meg også! Har hatt full turbo både lørdag og søndag, men i dag så har h*n visst trengt seg en hvil. Har i tillegg morkaka i ytre fremvegg (var det,det,det het?) så da får jeg ikke kjenne alle bevegelsene som andre, men så lenge jeg får "svar" når jeg setter meg ned og dulter litt i magen, så er nok alt ok. :)

Bare vent til du skal legge deg du... hehe

Skrevet

He he, ja hun koser seg nok bare litt ekstra idag da:-) Tror jeg ville blitt gal av en sånn babywatcher, blir så lett redd for at ting er galt...Men hørte om et sånt sparkeskjema som man skulle fylle ut til samme tidspunkt hver dag. Det er kanskje noe? Orker ikke begynne med det nå, når det er så kort tid igjen, og jeg blir egentlig litt stressa bare jeg tenker på å telle spark! Gleeeder meg til han kommer ut så jeg kan se selv at alt er bra!!

Du får håpe hun tar med seg det gode sovehjertet ut av magen:-)

Skrevet

jeg må si jeg hadde blitt gal hvis jekk ikke hadde hatt BW. Den er så go å ha. Hvis ikke jeg hadde hatt den i dag så hadde jeg vert skikkelig bekymret, men nå vet jeg vertfall at hjertelyden er ok. Det sparkeskjemaet vil jeg ikke begynne med. For da hadde det gått til donders i dag, for her har jeg nesten ikke noe å telle

Skrevet

Var hos legen idag (er 30-31 uker) og han sa at hun har lagt seg med hodet ned. Merker nasten ikke liv lenger, og hun sparker veldig lite i forhold til før, men antar at det er fordi det har blitt trangt?

Skrevet

Tryne: Selv om du har BW bør du ved en senere anledning ikke stole blindt på den hvis du får dager med svært lite bevegelse. Hjertelyd er ikke tilstrekkelig for å vite sikkert at alt er i orden, selv om den viser at babyen lever. Nå husker jeg ikke hvor langt du er på vei nå, men da jeg var i uke 35 hadde jeg en stille periode der inne, og spurte føden på tlf om det holdt at fastlegen min sjekket hjertelyd - og det var det IKKE. Hvis babyen får mindre og mindre næring av ulike årsaker, vil ikke en doppler avsløre dette før det kan være for seint. Da kan ctg og/eller UL fange opp dette mye tidligere.... Sier ikke dette for å skremme deg, håper du ikke tror det - vil bare si dette for at du ikke skal angre senere på at du ikke ringte føden. Heller en gang for mye enn en gang for lite, husk det :)

Skrevet

Jeg ble litt skremmt nå må jeg si. men jeg får liv i henne hvis jeg vil. men hvis det fortsetter sånn i 2 dager til nå så ringer jeg. tror egentlig hun berre har lagt seg på en annen måte og kanskje hun hadde en liten hvile dag.

Er grusomt å ikke vite, men jeg får håpe på det beste, vil ikke at det skal skje jenta mi noe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...