Gå til innhold

Annerledes kvalme?


myme*overtid*

Anbefalte innlegg

Har sittet og lest en hel masse på deres andre innlegg om kvalme og stort sett så har dere alle hatt det det fra uke tre...,men jeg har begynt nå...Er i uke 9+1 og begynte nå føre helga og spy.

Har vært kvalm og uggen i flere uker,men det har liksom gitt seg med en gang, men nå kjenner jeg det nesten hele dagen og klarer heller ikke å holde på maten.

Er det noen fler som har begynt såpass sent?

Har ellers de typiske symptomene som trøtthet og puppene har vokst et par str....Dette er min andre(har en datter på 7 fra før) og hadde ingen kvalme med henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det med symptomer varierer fra person til person og fra gang til gang - så mye er normalt. Jeg begynte ikke med kvalme i uke 3, men i uke 6 - men har ingen store plager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som sagt av håpefull,varierer sympt fra pers til pers, mn hvis du ikke klarer å holde på noe mat,er det viktig at du går til legen,slik at du kan få hjelp. spiren må jo åxå ha næring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar:)

Jeg spyr ikke etter hver måltid (men har lyst),

hvis jeg tar det helt pent og rolig den første halvtimen så øker liksom sjansen for at det skal gå bra...

Men jeg synes det var litt tråkig og begynne sånn nå,når det virker som det er nå mange begynner å slippe unna.

Får håpe det snur igjen:)

(Men det er jo verdt det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...