StoltMammaForFørsteGang Skrevet 16. oktober 2006 #1 Del Skrevet 16. oktober 2006 Høyt opp og langt frem før det med navn er aktuelt (7+5 i dag), men jeg tenker på det innimellom likevel. "Lukter litt" på navnet Minna - noen synspunkter på dette? Jeg liker også Maiken, så det spørs om det ikke blir et navn på M. Dersom det blir jente da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #2 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg hadde kuttet ut den ene N-en, og heller valgt Mina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 16. oktober 2006 Takk for synspunkt, vurderer tipset ditt og det kan fort bli slik - litt uvant å si Mina, er vant til Minna... Men Mina er kanskje vell så fint... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
volve Skrevet 16. oktober 2006 #4 Del Skrevet 16. oktober 2006 Har aldri hørt Minna før og synes umiddelbart at det var veldig fint! Jeg liker godt Maiken også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 16. oktober 2006 Har studert sammen med ei flott jente som heter Minna, hadde ikke hørt navnet før jeg møtte henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til Isak Skrevet 17. oktober 2006 #6 Del Skrevet 17. oktober 2006 Fint navn det! Navn som jeg også liker i samme sjangeren er Mimmi og Mille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå