Gå til innhold

Jeg har kjempe...

Anbefalte innlegg

Skrevet

fødselsangst og ønsker å ta keisersnitt. Noen som vet hvordan går jeg frem??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

snakk med jm eller legen :)

Skrevet

Jeg hadde også fødselsangst. Men vent til du nærmer deg uke 40 så kanskje du endrer syn på ting. Da er man som regel så lei at fødselen virker som en befrielse!

Å når det setter i gang så vet kroppen din akkurat hva den skal gjøre. Helt merkelige greier!

Å det beste med det hele - etter en vanlig fødsel er du på beina igjen etter noen timer.

Tenk deg hvertfall om MANGE ganger før du eventuelt velger å ta keisersnitt - jeg tror du vil endre syn på det å føde etterhvert..

Skrevet

hei.. vet at det er utrolig vanskelig å få tatt keisersnitt.... de som har hatt en tøff fødsel før, elller der barnet ikke overlevde de vet jeg får keisersnitt.. ellers så har ikke fødselsangst vært nok... kanskje du har en god jordmor som er snill.. kan jeg spørre hva du er redd for? jeg har aldri født før, men gleder meg masse. Vet at det kommer til å gjøre f.... vondt, men man kan få smertestillende midler, badekar.. osv.. oxo vet jeg at mitt barn kommer og snart skal ligge på mitt bryst... prøv å tenk positive tanker, kanskje snakk med noen proffe som kan hjelpe deg mot frykten...

klem

Skrevet

huff.. det er ikkje greit å ha det slik.. Eg har det faktisk omvendt.. har angst for at det skal bli keisersnitt..hehe.. høres nok rart ut.. men eg har født tre ganger før og synes at det å føde er helt fantastisk..VIL ikkje at babyen bare skal bli tatt ut av magen min... hm..eg er nok rar... Antar at du må ta det opp med jordmor eller legen din.. fortell korleis du føler det.. så tar dei det opp til vurdering.. Lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...