Gå til innhold

mistet for tre uker siden..

Anbefalte innlegg

Jeg var 5 uker på vei... Veldig trist! Men det som plager meg mer er at jeg ikke har sluttet å blø.. noen som har opplevd dette?Skal til legen denne uken. Tror kanskje jeg har fått mensen den siste uka, kan det stemme? er bare veldig usikker og utrolig lei av å ikke bli ferdig med hele greiene så jeg kan tenke fram over...

Håper at noen kan dele noen erfaringer!

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6708410-mistet-for-tre-uker-siden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei.

Mistet selv for snart 3 uker siden.

Var 5 uker på vei.

Ikke for å skremme deg, men det at blødningene ikke stopper kan være et tegn på at alt ikke har kommet ut. Det er jo et åpent sår i livmora til alt er ute, og det lukker seg.

Man får jo ikke mensen uten en EL, og den kommer ikke før et par uker etter en SA.

Utrolig bra at du skal til legen i morgen.

Beklager hvist jeg skremmer deg, men det er greit å forberede seg litt hvist det skulle vise seg å være sånn.

Fikk du virkelig ikke oppfølging av en kvinneklinikk el ca en uke etter SA?

Rare greier. Det har du krav på.

Lykke til hos legen. Håper alt ordner seg.

Stoooor trøste og berolige klem

takk for omtanke!

Nei det er ingen som har sagt at jeg skal på oppfølging. SA samme dag som jeg dro på ferie skulle være borte i 2 uker. var hos legen før jeg dro og hun sa bare at det ville gå sin gang. ikke noe o at jeg skulle komme tilbake når jeg kom hjem.. Har snakket med gynekologen min da og hun sa at det var helt noermalt, men hvis det ikke gav seg over helgen så skulle hun se på meg... og nå skal jeg til henne..

Håper alt er bra... Utrolig lei hele greiene!

klem fra

Jeg sluttet å blø etter 6 dager jeg da.

Det er jo selvfølgelig forskjellig fra kvi8nne til kvinne, men (hvis jeg regnet riktig) nesten 3 uker er litt vel lenge.

Jeg ble kalt inn på etterkontroll, hadde heldigvis sluttet å blø da, men du må jo ta blodprøver for å se om det fortsatt er hcg i blodet, for er det det, så er det EXU eller rester i livmoren.

Ble litt sjokka når jeg leste det du skrev.

Man skal virkelig ha en siste sjekk etter en SA, selv om det er tidlig. Legene er aldri sikre på hva som egentlig har skjedd såpass tidlig heller.

Godt å vite at du kommer deg til legen :) Er på tide spør du meg.

Er drittlei SA jeg og, har hatt det 3 ganger nå.

Men har fungert på samme måte hver gang.

Nå får jeg heldigvis tett oppfølging neste gang jeg blir gravid :) *krysser fingrene for denne mnd*

klem klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...