Gå til innhold

Bok til pappaen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle kjøpe en bok til pappaen ang graviditet, føde og barsel... er det noen som har noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjøpte ei bok som heter noe med hakkespettboka for pappa...husker ikke helt,men den er veldig bra..veldig bra skrevet!

tror jeg kjøpte den via denne siden..skal se om jeg finner link!

Skrevet

Ja, jeg fant den! Akkurat en sånn jeg var ute etter!!! Løper og kjøper! Tusen hjertlig takk for hjelpen!

Skrevet

Å, det vil jeg også gjøre. Det er jo farsdag snart=) Tenkte å kjøpe hans første farsdagsgave.

Skrevet

Supert tips - når er det farsdag igjen?

Skrevet

det er den tolvte november tror jeg

Skrevet

Takk. Visste det var i november en gang... I år blir det bok til pappa'n. Til den tid er jo også den største faren over.

*krysser fingrene*

Skrevet

farsdag 2.helga i nov,og morsdag 2. helga i februar. :)

Skrevet

I 2001 fikk min mann den flotteste farsdag gaven en mann kan få :)

Vår sønn ble født på farsdagen :)

Skrevet

Jeg kjøpte "Barn - en bruksanvisning" til mannen. Det forklarer babystell på mannfolkvis og er ganske underholdende.

Skrevet

mannen min har fått boken "verdens beste pappa - hakkespettbok for førstegangsfedre" han synes den er fantastisk morsom og sa for ikke så lenge siden at det er nok den eneste boken han helt ærlig hadde giddi å lest på ordentlig. så leser han litt for meg av og til og jeg ler meg skakk, veldig artig og informativ. og det beste er at han har fått noen tips for hvordan og overleve med den vordene moren.......

anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...