Gå til innhold

hei:)

cathrine&jonas:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå skal jeg være her tror jeg:) er 28+1 nå oioi som tiden flyr.. jeg er 22 år, bor i mysen med termin 9 januar.. 1 mann en liten gutt er det!!:) er så spennende.. har gå¨tt bra hittill men er nå litt nervøs fordi sist hadde jeg proteiner i urinen, noe jeg ikke har hatt før pluss at jeg har fått litt vann i kroppen.. detta har blitt værre de siste dagene, amrene mine er lissom litt følelses løse og sovner lett og jeg har mye hodepine+ at jeg har hatt litt vondt i magen... skjønner ikke noe... nå er det skummelt å være gravid.. hehe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei, velkommen hit!!

Jeg er 38+2 med tredje gutten, du har masse å glede deg til!! :-)

Har også hatt proteiner i urinen et par ganger, men det forsvant like fort. Hatt litt hodepine og endel vann, men ikke alle tingene på en gang. Tror jeg ville tatt en ekstra sjekk, så slipper du å uroe deg.

Håper du får en fin tid her, her er mye fødselsnakk, eneste rådet for å unngå å bli lei av det, er å starte tråder med andre tema:-) Men de første ukene her blir litt lange når det er sånn, det syns iallefall jeg:-) Men nå er jeg jo i fødselsmodus selv, så nå står jeg jo bak de innleggene selv, he he...

Lykke til!!

Skrevet

Hei hei!!

Gratulerer med gutten inni der! moro, ikke sant? Vi venter også gutt, jeg er 34+2 og vi kan neste ikke vente.. ganske vanlig å være utolmodig har jeg skjønt her inne.. Håper alt går bra med dere fremover også! Jeg fikk også beskjed om proteiner i urinen og må være obs på svangerskapsforgiftning.. Fikk beskjed om å ta kontakt med legen for ny kontroll hvis jeg fikk pannehodepine og/eller vondt i magen for det kunne utvikle seg raskt sa hun.. Ikke for å uroe deg, men hvis du synes det har blitt mye verre siste dagene og det er lenge til neste kontroll ville jeg ringt legen og sjekket hva hun/han synes, best å være på den sikre siden :-D

Skrevet

tusen takk alle:) det er godt man kan få råd:) jeg skal ringe legen å høre i morra jeg så får vi en ordnig på det vil jeg tro:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...