Gå til innhold

Noen som har begynnt og kjøpe litt utstyr og klær her...

Anbefalte innlegg

inne da??? Jeg har kjøpt litt klær,henter vogna etterpå (kjøpt brukt)Vil ikke sitte igjen med alt til slutt og jeg må jo ha alt dobbelt opp oxo..Syns det er morro jeg ;) Greit og kjøpe litt og litt...Skal jo låne litt av søstern oxo..

Fortsetter under...

av leker:

Kosedyret kan trekkes ned, så spiller den musikk

Leke teppe

rangle bamse

Carebare bade bamse

kattebamse jeg falt helt for

kanin kosedyr

(jeg elsker kosedyr)

klær:

to bodyer

en bukse

en sparkebukse

nå skal jeg ikke kjøpe noe på en god stund, må jo la besteforeldre ol få kjøpe litt også

Jeg har kjöpt litt praktiske ting. I dag var jeg og hentet en sprinkelseng, kjöpt brukt, så må finne ny madrass til den. Kjöpt også bäresele(brukt) dyner, dynetrekk, noen bodyer, hentetöy, vognpose (brukt). Driver å leter litt på nettet, tenkte å finne mesteparten brukt, for det er jo så mye som må handles inn.

Klär og kosedyr tenker jeg at man får når ungen er kommet ut av stolte besteforeldre, i tillegg til at det er litt enklere å kjöpe klär til en unge når man vet störrelsen.

I dag hanldet jeg noen klär til meg selv, buksene begynner å bli en liten bit for trange i livet.

Har ikke kjøpt noe, men så har jeg ei tulle på snart 18 mnd, da.. så har jo det meste. Men får vi gutt blir det mer shopping..hehe.. Men har så mange å arve/låne klær av at egentlig tror jeg ikke vi trenger å kjøpe noe.. :s Lurer på om vi trenger søskenvgn, men kjøper ikke det før jeg vet at vi trenger den :)

Annonse

Jeg har kjøpt stellebord i dag:-) Kjøpte brukt på nettet. Det er jo så dyrt hvis man vil ha noe som er litt fint! Ellers har jeg ikke kjøpt noe, vil vente til jeg vet hvilket kjønn det er, skal på utralyd 2. november:-)

jeg tør liksom ikke kjøpe noe enda jeg... også får jeg hele tiden høre fra familien at jeg ikke trenger kjøpe noe enda, det aaaaalt for tidlig...:(

så jeg venter til etter jul tenker jeg, men da skal jeg virkelig sette inn støtet.. hehe=)

da har vi kjøpt vogn =) =) =)

Vet det er tidlig, men var så godt tilbud (syns jeg) at vi måtte bare slå til.

4000 tusen for en simo kombi

Har ikke sett den ennå, pappa som kjøpte for oss, gleder meg til han kommer med den (om 1-2 uker)

Jeg er litt pinglete sånn, trør ikke vente å se om det kommer noe bedre tilbud i januar, selvom det sikkert gjør det.

Annonse

Hei.

Jeg har kjøpt to luer og en body.

Ellers fikk tanta mi ei jente i fjor. Så jeg fikk en lang mail fra henne i dag med alt utstyr vi kan låne derfra. Det er supert for da er det noen ting vi ikke trenger å kjøpe. Ellers snuser vi på seng fra Ikea og vogn. Vogn blir vel ikke kjøpt før i januar på salg tenker jeg. Ellers har vi tittet litt på babycall.

Men det blir nok mer shopping etter UL neste onsdag tenker jeg.

har kjøpt:

3 bodyer

1 selebukse

en jakke/genser med bjørneører (kjempe skjønn, falt helt for den!! hehe)

et sett med bamse på magen(bukse og genser)

1 lue

1 par sokker

skal få vogn, vogge, seng, stellebord osv av mamma som er etter lillebroren min, så slipper heldigvis å kjøpe det :)

Vi kjøpte en enkel sprinkelseng på Ikea, den er nå malt i lysegrønn....har planer om å sy himmelsengen selv, må bare finne ut hvordan jeg vil ha den. Vogna sponser stemoren til min kjære, hun skal til Tyskland i romjulen og der kan de få dem til halv pris. Helt genialt!

Ellers har jeg tatt det litt med ro på den store shopping fronten, regner med å arve en del klær og jeg har bursdag før jul....så jeg regner med at en av mine 5 søsken kjøper noe smådill da. Det nødvendigste regner jeg med vi kjøper etter vi har vært på første ultralyd, for da er vi liksom helt sikre!

Jeg har 4 fra før og har det aller meste, men jeg har kjøpt en liten ull lue i off-white. Kjøper nok mer hvis vi får klar beskjed om kjønnet. Synes at er veldig kjønnsbestemt i farger, vanskelig å finne ting i hvit, gul og grønn.

Siden vi har en jente på 18 mnd fra før så har vi det meste av det praktiske som skal til. Forrige gang kjøpte jeg de første plaggene etter å ha vært på UL - en liten "feiring" av at alt var bra. Tenkte å gjøre det samme denne gangen. Men skal begrense innkjøpene litt siden jeg gikk helt bananas sist og kjøpte som en gal - uten å tenkte på alle gavene som kom til å komme. Endte opp med så mye klær at mange plagg nesten ikke ble brukt i det hele tatt.

Denne gangen skal jeg være litt flinkere til å bytte selv om det er gaver, for det er begrenset hvor mange plagg man trenger i hver størrelse.

Men blir det gutt denne gangen skal jeg ikke se bort fra at det blir en liten "kjøpefest" :)

Har ikke kjøpt noe helt enda. Har allerde fått noen klær av svigermor, tror det er en som gleder seg til å bli bestemor igjen.

Jeg har en avtale med en venninne om å kjøpe en del ting av hun. Hun har nå en gutt på 4 mnd, så hun trenger noe av utstyret selv en stund til.

Greitt å kjøpe noe brukt, blir jo ganske dyrt med alt, så tror det svarer seg.

Vi har lånt oss sprinkelseng, voksipose, og endel klær:) Kjøpt ny madrass, dyne, 3 sengtøysett, sauskinn, håndduk me hette til baby, smekker, 4 laken, senge himmel, underlag til og ha under lakenet viss barnet gulper i senga osv slik at madrassen ikke skal bli ødelagt. Babypledd, leketeppe, lekebok(myk), sklimatte til dusj og badekar...Hm... ellers så har vi kjøpt endel banrne sikrings saker og så har vi fått et nydelig sett for nyfødte av et vennepar, enda det er leenge til vi skal ha. Er idag 17+1:) Så vi har litt nå, men det er enda masse igjen. Så vi må nok bare smøre oss me tålmodighet. Skal jo på UL 2/11, så det blir ikke før etter det at vi virkelig kan begynne og planlegge.

inte köpt nåt än, men det kliar i fingrarna!!

har fått en massa kläder, sängkläder, filtar och sånt av mamma sedan jag och mina syskon var små.

idag var jag och killen på stan och där titta vi lite på kläder och så... det finns ju såååå mycket fint och sött!

vill på ett sätt köpa nu, men även vänta så jag vet könet. iallafall på kläder. då vet man vad man köper till och det känns bättre för mig =)

Jeg klarte ikke å dy meg så jeg kjøpte en sparkebukse og en body da jeg bare var 1 mnd på vei... Jeg har ikke kjøpt noe etter det, men jeg gikk med en stor bag med babyklær etter et besøk hos min søster :-)

Babyen kommer nok til å arve litt etter mine tanteunger. Seng, bæresele, vippe"stol", får jeg. Skal kjøpe vogn brukt av ei venninne for 1000 kr. Stellebord har jeg kikket på men finner ingen som er noe særlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...