Gå til innhold

Negativ???


jenny77

Anbefalte innlegg

Kan jeg spørre dere gravide jenter om noen av dere testet negativt første uteblitt mens dag?

Jeg skulle hatt mensen for en uke siden men ingen tante....merkelig for jeg har aldri gått over 4 dg.

Jeg testet negativt dagen jeg ventet mens(ikke morgenurin) og tre dg FØR, men negativ test begge dager...Hva tror dere eksperter:)

Håper noen vil hjelpe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror du skal ta en ny test jeg...jeg fikk positiv 2 dager før..men mange får positiv lenge etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, selv med verdens mest regelmessige (27 dager) mens, skulle ikke tro det gikk an, men jeg gikk altså åtte (8) dager over tida før det syntes en supersvak strek på testen. Prøvde på nytt etter 12 dager, og da var det en tydelig strek. Legen min sa det kunne gå opptil 14 dager over tiden før sånne tester var helt sikre. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fine svar jenter:)

Jeg tør ikke håpe pga to negative tester, men jeg synes det nå begynner å drøye siden jeg går på den 8 dg over...

Vi får krysse fingrene jenter:)

Liknende opplevelser tas imot med stooor takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. Jeg tok test to dager før jeg skulle ha mens å den var negativ, så tok jeg ny test nåår jeg hadde gått ni dager over å da var den positiv.. en bekjent av meg fikk først positv test når hun var nærmere 8-9 uker på vei... så jeg ville tatt en ny test etterhvert... lykke til, håper du får svaret du venter på;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...