Gå til innhold

November: Jeg er hjemme


mamma tiL 1stor+2små

Anbefalte innlegg

igjen fra sykehuset og ingen fødsel ble satt i gang,da de mente det var bare den ytterste fosterhinnen som der var gått hull på og da er det ikke noe fare å gå til kroppen selv ønsker å sette i gang fødselen.

 

Godt å vite at det lille gullet mitt enda kan få noen uker godt beskyttet inni magen min,men de siste døgnene har vært strevsomme.Har ikke sovet så mye,etter at jeg fikk beskjed om at jeg kom til å bli satt i gang.Nå får vi bare hvile her i hus og finne tilbake til krefter og overskudd.

 

Deilig å vite at vi kan få alt vi trenger på plass alikevell*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var godt å høre at du får beholde hybelboeren litt lengre! Det er jo også best om fødselen kommer i gang av seg selv, jeg har blitt satt i gang og det var ganske intensivt ift vanlig fødsel.

 

Lykke til da, og kos deg med magen en stund til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk for det,jeg er kjempeglad for at jeg ikke ble satt i gang,men jeg forstår ikke hvordan to leger kan være så uenig om en å samme ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det stadig er veldig uenighet mellom legene jeg. Men det er jo ihvertfall bra at du slipper og bli satt i gang likevel! Du får slappe av og kreve prinsessebehandling hjemme istedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lærde strides vettu.... sånn er det vel med allting! Egentlig ikke så rart så mye som det forskes på ting. En dag er sjokolade kjempebra for oss, neste dag er det ikke bra i det hele tatt!

Iallefall er det kjempebra at det ikke ble satt igang noen fødsel enda, de har det jo best der inne så lenge som mulig.... selv om jeg har godt kunnet tenkt meg å fått ut knøttet mitt allerede nå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...