mamma tiL 1stor+2små Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 igjen fra sykehuset og ingen fødsel ble satt i gang,da de mente det var bare den ytterste fosterhinnen som der var gått hull på og da er det ikke noe fare å gå til kroppen selv ønsker å sette i gang fødselen. Godt å vite at det lille gullet mitt enda kan få noen uker godt beskyttet inni magen min,men de siste døgnene har vært strevsomme.Har ikke sovet så mye,etter at jeg fikk beskjed om at jeg kom til å bli satt i gang.Nå får vi bare hvile her i hus og finne tilbake til krefter og overskudd. Deilig å vite at vi kan få alt vi trenger på plass alikevell*S*
Love2bemom Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Så bra da!=) Du får deg kanskje ei go natts søvn nå som du vet alt er som det skal!
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2006 Ja,det er kjempebra og jeg er kjempelettet,men litt irritert på den første legen som undersøkte meg og som mente bestemt at fødselen måtte settes i gang.Hvorfor kunne ikke hun si slik de sa til meg i da,da hadde jeg sluppet de to siste døgnene i et tankehelvete om hvordan det ville gå med min lille prins.Vel når enden er god er allting godt,er det ikke det det heter??
Love2bemom Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Det er visst det=) Ikke alle leger og JM som er like flinke...uheldigvis...man stoler mye på de...har man noe valg liksom?Man tror jo de vet hva det holder på med! Det endte bra for deg og den lille da=)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2006 Ja,det endte bra,men jeg tenker med gru på hvis hun hadde hatt vakt i dag også og bare satt meg i gang,når det ikke er nødvendig.Nå koser jeg meg med å kjenne at den lille ligger der og sparker og snur på seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå