Gå til innhold

Dere med erfaring med tøybleier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere når dere må gjøre bleieskift på kjøpesenter og lignende? Hva er mest praktisk å gjøre med den brukte tøybleien?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha med ein plastpose å leggje henne i til du kjem heim. Posen må vere stor nok til at får knytt han skikkeleg att;)!

Skrevet

Vi har med eit par plastposar (brødposar eller liknande) i stelleveska, og legg våte bleier i posene. Har med ei ekstra ullbukse og, den fuktige ligg laust i veska.

Skulle eg gløyme å ta med plastpose kan eg legge ei våt bleie inni den ullbuksa småen ikkje har på seg.

Skrevet

OBS! Husk at du kan bruke plastposene om att og om att. Tar du ny pose for kvar bleie gjer du ikkje noko særleg for miljøet ;-p

Skrevet

Går du rundt med en tissevåt ullbukse løst i veska? Lukter det ikke litt tiss oppi der da?

Skrevet

Nei, det luktar ikkje tiss.

Eg skjønar skepsisen, eg tenkte sånn eg og før vi begynte å bruke bleiene/ullbuksene. Men dei luktar faktisk ingen ting. Lanolinen i ulla reagerer med tisset slik at det forsåpar seg, og den fuktigheten som blir igjen skal i teorien vere omtrent reint vatn...

Eg trur nok berre du må erfare det sjølv, for det er vel ingen som ikkje har prøvd sjølv som trur på meg no ;o) Men ullbuksene luktar altså ikkje i det heile tatt, sjølv etter fleire månaders bruk.

Skrevet

Bruker du plastposene om igjen? Kjempedelikat, du! Ugh...

Skrevet

går an å vaske dei i mellomtida, veit du;)

Skrevet

Jeg bruker "wetbags" - poser som er isydd en eller annen form for sperrelag..

Har en som er kjøpt på Kenguruloftet.no - som hun som driver det har sydd..

Har noen kjøpt på Jamtots.com - med glidelåslukking..

Disse vasker jeg sammen med bleiene....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...