Gå til innhold

lurer veldig

Gjest

Anbefalte innlegg

hei alle sammen her inne:) jeg og samboer`n har snakket om å ta en tidlig ultralyd bare for å se om alt er i orden... jeg tenker masse på om jeg kan ha skadet den lille, har jeg det kan jeg aldri tilgi meg selv !!!!!hvilke grunner må man ha for å gjøre dette eller må man ikke ha noen spesiell grunn? jeg har røyka hasj etter at jeg ble gravid,har slutta nå c",) må man ha anvisning fra lege?

Fortsetter under...

Bare en kommentar...

På ul kan de kun se at alt det synlige er bra. Hjerneskader kan ikke oppdages! (og det er vel ofte det barna får ved bruk av narkotiske stoffer og alkohol).

Tidlig i svangerskapet er det forøvrig lite de kan se - det er jo en grunn til at de venter lenge med ordinær ul - det er da alt skal være i orden og de kan se det meste!

Ikke bekymre deg, alt er nok bra med bebien. Fødes mange barn av narkomane og alkoholikere, de fleste er faktisk frisk! Kan selvfølgelig dukke opp problem senere og men du kan jo ikke gå hele livet å lure på om alt som skjer med ungen er fordi du røyka hasj da du var gravid. Sier ikke det var lurt men er kjempebra du har slutta! Ville nok ikke reist på tidlig ultralyd om det var meg, er den skadet ser man det neppe på ulyd. Har forresten ei venninne som røyka hasj tidlig i svangerskapet og den gutten har ingen tegn på skade!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...