Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er skikkelig mammadalt,ser han meg gå så begynner han å gråte,han er jo bare 6 måneder,men føler meg så slem når jeg lar han sitte hos andre og ser på meg med de dådyrøyne sine..flere som har så små mammadalter??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, har vært gjennom akkurat det samme. Nå er jenta 10 mnd og fortsatt mammadalt. Men nå kan i alle fall pappan ha henne litt og andre også.. Men ikke lenge. Hun trives best hos meg da! he he.

Skrevet

Gutten min er 5 mnd og vil nesten ikke være hos andre enn meg eller pappaen, men aller helst hos meg.

Han har i lang tid illskreket når noen andre har holdt han og det etter bare noen sekunder. Nå begynner han å modnes litt og kan holdes litt av besteforeldre i allefall.

Skrevet

Sånn er datteren min også. Er jeg alene med henne er hun ikke så opptatt av meg, men om det er andre tilstede er hun skikkelig klengete, vil kun at jeg skal holde henne og griner hvis jeg går.

Skrevet

Vår er helt fersk ;-)

Er det lurt å la "alle" holde henne etc så hun skal bli vant til fremmede, eller er dette bare en dum teori vi har? Noen som vet, evt tror de vet *s*

Skrevet

Slik var gutten vår på den alderen også, men det har heldigvis gått over:) Jeg tror ikke det har så mye å si om de blir holdt av alle mulige helt fra de er nyfødt. Alle som var "å så på" babyen vår da han var nyfødt fikk holde han, og da var det helt greit for han. Tror det er en periode de fleste går igjennom før eller senere;)

Skrevet

lillegutt begynner å vise litt mammadalt-tendenser.

idag var vi på besøk hos ei venninne og hun holdt han på fanget. han begynte å skrike etter ei stund og hun trøstet og dullet, men det ble ikke stilt før han fikk komme til meg. sendte meg DE dådyrblikkene..huff..hehe men føles faktisk godt! at han viser at andre er ikke så gode som deg, mamma! :o)

Skrevet

Dette kalles seperasjonsangst og er helt normalt.

Skrevet

Hei du anonym som spurte om det var lurt å la alle holde henne. Når min var "fersk" så gikk han på rundgang. Han var litt hos alle. Men de blir nok mammadalter selv om du gjør det....hehe

Min er 5,5 mnd. og er skikkelig mammadalt. Sitter han på fanget hos andre så kan han begynne å gråte og roer seg ikke før han kommer til meg. Selv om han sitter hos pappa`n sin.

Hvis jeg ikke er i rommet og han er hos noen andre så er det greit, men med en gang han ser meg så kommer underleppa fram og han får tårer i øynene.

Var ute her om dagen og gullet var sammen med pappa`n sin. Jeg ringte hjem for å høre om alt var bra og da hadde gullet hørt meg gjennom telefonen. Han begynte å hylgrine med en gang. Men når vi hadde lagt på så var han i godt humør igjen....hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...