Vesla 77 Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Nå er det kanskje endelig noe på gang her. Har hatt regelmessige rier fra hvertfall 08.00 idag tidlig - ca 10 min mellom hver. I 16 tiden idag ble det litt mindre - ca 7 min. mellom hver. Og det største fremskrittet forutenom at de varer ca 30 sek +/- er at de gjør vondt og presser både i mage/rygg + nedover. De går ikke over om jeg beveger meg.. ergo ikke kynnere. Dette MÅ jo bare være rier?? Jg har ikke gjort dette før så jeg er litt usikker... Nå skal jeg ut å gå meg en tur - håper det setter fart på sakene. Andre med slike erfaringer gi meg gjerne tlbk.meld. Min store skrekk er at det plutselig bare stopper opp!! Er det en reell fare for det?? Jeg er over termin (8.10) håpefull hilsen
Candy girrrl Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Så spennende!!! Lykke til om ting er på gang. Skulle tro det )
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Høres ut som om det er noe på gang ja!! Du får spise veldig sterk mat i tillegg da. Ikke gå så langt at du blir sliten. Kreftene kan komme godt med senere:)
msbu Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Lykke til ) Høres ut som om noe er på gang, ja. Skal krysse fingrene for deg, jeg. Om ikke alt for mange ukene er det nok min tur også. Må si jeg begynner å glede meg. Har termin siste november, men har hatt "mange fødsler" på nattestid i det siste, så jeg begynner visst å bli mentalt klar for dette, ja. Jeg kan nok i motsetning til deg, ikke belage meg på å gå ut en tur etter at riene har startet, for jeg har erfaring med raske fødsler, og kan nok belage meg på det, denne gangen også. Uansett, lykke til, og gå ikke så langt at du blir sliten eller befinner deg for langt unna folk i tilfelle du plutselig skulle behøve hjelp av noe slag...
jannemor..venter Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 Meg meg meg har det også sånn..slimproppen gikk og rier ganske så tett siden formiddagen.. må se ann natta nå....WEEEEEEEE!!! Endelig..(håper jeg) lykke til Vesla77!!! Håper det setter i gang for deg!
tutsi 77 Skrevet 16. oktober 2006 #7 Skrevet 16. oktober 2006 Lykke til ja..håper dette er for real:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå