Gå til innhold

Oktober: Fødsel i kveld eller natt?


Vesla 77

Anbefalte innlegg

Nå er det kanskje endelig noe på gang her. Har hatt regelmessige rier fra hvertfall 08.00 idag tidlig - ca 10 min mellom hver.

 

I 16 tiden idag ble det litt mindre - ca 7 min. mellom hver. Og det største fremskrittet forutenom at de varer ca 30 sek +/- er at de gjør vondt og presser både i mage/rygg + nedover. De går ikke over om jeg beveger meg.. ergo ikke kynnere.

 

Dette MÅ jo bare være rier?? Jg har ikke gjort dette før så jeg er litt usikker...

 

Nå skal jeg ut å gå meg en tur - håper det setter fart på sakene. Andre med slike erfaringer gi meg gjerne tlbk.meld.

 

Min store skrekk er at det plutselig bare stopper opp!! Er det en reell fare for det??

 

Jeg er over termin (8.10)

 

håpefull hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville bare ønske deg lykke til!

 

Jeg har hatt noen runder der jeg var sikker på at nå satte riene i gang, men det har stoppet opp i løpet av natten/neste morgen. (Termin 7. oktober).

 

Kanskje du er på føden allerede??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg er ikke på føden ennå - men har hatt regelmessige i hele natt - med ca 10 min. mellomrom. Idag tidlig kl 7 begynte de å bli sinnsykt vonde - og varer ca 1 minutt. Lengden mellom dem varierer fra 10 - 6 min. Puh... skulle gjerne sett at de ble regelmessige på rundt 5 el. mindre veldig snart - så vi kan dra avgårde til sykehus.

 

Sliten etter en veldig urolig natt - men samtidig glad for at det er igang. Nå gjenstår det å se hvor lang tid det vil ta...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare ønske deg lykke til! Trodde turen i går hadde gjort susen, men håper at det snart er på tide for deg å dra inn til føden! (Og ikke bli sendt hjem igjen..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Argh... her sitter jeg fortsatt med vonde men uregelmessige rier som varer over 1 min. Det er dessverre fortsatt 10 min + mellom hver.

 

Har vært inne på kontroll idag - hadde 1 cm åpning :-(

ellers utflatet, modent og mykt. JM kjente hodet til babyen så det er langt nede i fødselskanalen hvertfall. Fikk tilbud om å bli der om vi ville - men valgte å reise hjem for å hvile. Slapper best av hjemme. Kunne ikke få modningsakupunktur heller så lenge fødselen er såpass "igang". Det var dumt syns jeg - men de vet jo best.

 

Jeg har fått sovet noen timer - det var helt nydelig. Prøver nå å innstille meg på at dette fortsatt tar laaaaang tid. Men syns det er litt urettferdig. *sutre - sutre*

 

Dere andre da? Er det noe fart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Har hatt vondt i hele dag, men jevnt vondt, ikke slike tak som jeg begynte å få i natt. Kommer vel tilbake i natt...

 

Så nå tror jeg virkelig at jeg må ha hjelp for å sette i gang fødselen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, en uke på overtid i dag. Ikke noe nytt! Skal til jordmor i dag, så jeg får vel satt opp en overtidstime på sykehuset, men jeg håper at ting settes i gang av seg selv :o)

 

Håper det blir baby på deg snart. Nå kan det umulig være lenge igjen for deg :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...