Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere noen erfaring fra ammete eller miniform? Funker det? Eller har noen der ute noen andre råd?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi begynte med minifom da hun hadde en del luft plager. Men etter en stund begynte jeg å drikke apotekets ammete NAF. Den er kjempeeffektiv! Slutta med minifom og drikker kun te og hun har ikke hatt luftplager siden. Blander den med en annen te fra apoteket. Kommer i en rosa boks. Husker ikke hva den heter men den skal øke melkeproduksjonen.Den andre (NAF) hjelper babyen med å få ut luft. Nemi har aldri prompa så mye som etter jeg har drukket den teen. Merker stor forskjell fra dager jeg ikke har drukket no særlig.

Jeg anbefaler ammete :)

Skrevet

Har lest at ammete bare er tull og bortkastede penger. Den gjør at du drikker mer og at det som regel er det som fører til mer melk.

Jeg ammer ikke, men pumper meg og når jeg skal øke melkeprod. pumper jeg 2. time.

Skrevet

Den rosa boksen er ammete fra Helios. Inneholder fenikkel, anis og karve, og hjelper både på melkeproduksjonen + luft i magen (fenikkel). Er anbefalt å drikke 1-2 kopper hver dag, så jeg tror ikke man drikker så veldig mye mer væske enn ellers....

Skrevet

Naf teen og den rosa boksen inneholder det samme men litt forsjellige mengder. Jeg har tro på den teen jeg. De dagene jeg ikke har drukket den har jeg drukket annen te og det merker jeg på nemi. Veldig plaget med luft da jeg ikke drikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...