Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Har i det siste fått en del smerter nederst i magen og på sidene. Har også fått litt ryggsmerter. Får de når jeg belaster mye og går mye. Var på ul på fredag som viste en frisk å fin baby;) ble jo så opptatt av det at jeg glemte å spørre om disse smertene. Noen som har det liknende eller har noen råd om hvordan jeg kan lindre disse smertene? Er ca 17 uker på vei.
oesmamma Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Høres vel ut som litt strekksmerter... Mitt råd er å slappe av så mye du kan...
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2006 Takk for svar:) flere?
Lenose Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Kan høres ut som strekksmerter ja. Men kan også minne om begynnende bekkenløsning.. Jeg hadde hvertfall smerter i sidene og nederst i magen da jeg begynte på symptomer på det.
Frk. Vable Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg får av og til kjempevondt i siden av magen, det varer bare et sekund eller to, men gjør skikkelig vondt! Kjennes ut som strekksmerter, syns jeg. Vet ikke hvordan bekkenløsning kjennes ut, men regner med det kjennes mer i skjelettet? Det jeg kjenner er mer oppe i siden på magen, eller rett under ribbeina. Vet ikke om det er normalt, men satser på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå