Gå til innhold

September: Hvor mange timer mellom hver nattamming?


Silje_33

Anbefalte innlegg

Gutten min er 4 uker idag. Han vil ha mat ca hver 3. time om natten. En sjelden gang vil han ikke ha før det er gått 4-5 timer. Hvordan er det med deres små?

 

Noen som gir tillegg om kvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De siste nettene har småen villet hatt melk ca hver 3. time på natten (før det sov han gjerne 5-6 timer) Har lite melk selv så blir mest tillegg desverre.. På dagtid går det som regel mindre tid mellom hvert måltid. Tror han er et lite matvrak:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min vil gjerne ha mat hver ennen eller tredje time.Tror knapt han har sovet lengre enn tre timer noen gang. Og han er et siktig matvrak. Mye uro i perioder på dag- og kveldstid, og da hender det at han henger i puppen nesten konstant, eller er tydelig sulten med halvtimers mellomrom. Han er snart 3 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må det vekkes om natta for jeg må holde oppe melkeproduksjonen. Hun har faktisk sovet natta igjen fra første uke... fra ca. 22.30 til 06.00 - men det førte til mye mindre melk hos meg - så nå vekker jeg 0300 og gir henne pupp i søvne. Litt dumt - men orker ikke pumpe da det tar meg evigheter rett og slett.

 

på dagtid spiser hun hver 3. time ca - litt mer på kvelden fra ca 1900 til 22.30 - drikker seg tydeligvis opp før natta.

 

når "legger" dere barna deres for natta ? (hun er 5 uker gammel)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår lille er 6 uker og han har den siste uka styrt mer på kvelden før han finner roen og på natta. - "Tørrgråter" med jevne mellomrom ("hallo, er det ingen som vil være sammen med meg, eller?") ei stund etter at han er lagt. På natta har vi hatt det med å sovne under amminga begge to (huff), og når han da er blitt flyttet over i senga si har han våknet etter ei kort stund og vil ha mer pupp. Tror egentlig bare det er det at han er koselysten, han synes tydeligvis det er godt å ligge ved puppen og kjenne kroppsvarme og pustebevegelser/hjerteslag fra meg. Spiser stort sett 2 ganger for natta, med alt fra 2-5 timers mellomrom. Han har et stort sugebehov og bruker derfor smukk, men det kan jo også være et problem når han mister smukken før han har sovnet helt. Legger han mellom klokka 20 og 21, men det tar som sagt ei stund før han sovner.

Vi må jo bare fortsette og har tenkt å holde på rutinene og leggetida, håper og tror det ordner seg etter hvert. Jo før jo heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min er snart 5 uker. Vi legger han mellom 21 og 22. Han spiser seg også opp før natten. han sov fra 22.30 til 5 to dager på rad. Men så var det tilbake til hver 3. time igjen de siste nettene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...