Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

23 september å 7 dager på overtid kom endelig litjpia:) Jeg våknet klokken 3 natt til lørdag å kjente at noe var på gang. Hadde en kjent følelse i kroppen, dette var min 3 fødsel. Bestemte meg for å prøve å sove litt så jeg sov å var våken om en annen frem til klokka var 8. Da sto jeg opp å tok en varm dusj å spiste frokost. Ringte føden litt før 9 å fikk da beskjed om å komme dit selv om riene var uregelmessige å svake. Har hatt 2 kjappe fødsler tidligere. Var på do før vi dro å da gikk slimproppen. Kom på føden kvart på 11 å hadde da 5 cm åpning men hadde kun svake rier. Når jeg satt eller lå stoppet fødselen opp så for å holde det i gang måtte jeg stå eller gå. Slik holdt det på utover dagen, å far stakkar begynnte å bli utålmodig:) ventet spent på jenta si:) Når klokken var halv 6 bestemte jordmor seg for å ta vannet, det var nå 7 cm åpning. Men da begynnte det å skje ting, når klokken var kvart på 6 var det så intenst at jeg ba om lystgass.. men jeg rakk ikke å bruke den mer enn 3 ganger, for 2 minutter over 6 var lillejenta kommet til verden:):) Så det gikk kjempe fort på slutten:) Selv om det hele sto på noen timer var dette en kjempefin fødsel. Jeg var i kjempe fin form etter fødselen så vi reiste hjem allerede neste dag. Ønsker alle dere på 3 trimester lykke til å håper dere får en like fin fødselsopplevelse som jeg fikk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med den lille jenta! :))

Skrevet

gratulerer masse med lille jenta!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta og lykke til videre fremover :0)

Skrevet

Gratulerer så mye=) Hørtes ut som en fin fødsel! Lykke til videre og kos dere nå! Og hils pappaen og gratuler han også;)

Skrevet

1000vis av gratulasjoner og takk for lykkeønskninger!!!!!!!!!! Så fint at du hadde en så grei fødsel!!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye! Må være verdens beste det å få se nurket sitt for første gang....Kos dere masse! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...