Gå til innhold

Første dag i praksis:/

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kompis tror jeg ikke fungerer, så Strenge-Hanne må nok frem. Fikk testa det litt i dag da. Når læreren måtte ut av rommet en tur prøvde de seg med det samme; føttene på stolene forran dem; luene på osv, men strenge-Hanne tok dem i det med en gang...:)

Annonse

ja elevene blir å teste deg.

det eneste tipse jeg har til deg, er at du tar det hele med litt humor, og at du prøver å fortelle ,framfor å lese opp fra boken.

men du skal også vise at du krever respekt.

men 10 klasse er de verste.....eller helé ungdoms skolen for den sakskyld.

Huska nu fra æ sjøl gikk på skola at de læreran som va streng men rettferdi va dem man ofte likt best... men mått jo i tellegg ha litt humor å vær triveli da :D

Vi hadd ei i matte første året på videregående... vi fikk beskjed om at vesst vi holdt kjæft og jobba så sku vi få gå fem minutta før... utruli ka vi ikke lært i di timan ;D

Hm. Hvorfor har du praksis i skolen, Hanne?

Skal du bli lærer...? Har ikke fått med meg dette, jeg.. bare at du holder på med master, liksom.. Men man trenger jo ikke praksis i skolen for å skrive en master..

Forklar meg dette er du snill! :-)

Ellers, så sier jeg bare lykke til med 10.klassen. Kjekke fag du har også, ser jeg.. Jeg har jo grunnkursklasse på vdg i bransjelære, de er jo ett år eldre enn dine er. - går greit det, men jeg må være mye strengere med dem enn med f.eks en 5.klasse, for jeg føler de tøyer grensene mye mer..

Jeg tar PPU i tillegg til masteren. Planen er å bli lærer på VGS. Jeg har kanskje ikke sagt det, hehe:)

Denne klassen har visst vært en problemklasse siden de begynte i 8. Det er liksom ikke en elev som skiller seg ut, men halvparten av dem tester lærerens tålmodighet HELE tiden. Så snart læreren snudde seg tok de på seg luene for så å bli bedt om å ta dem av, osv. Fire stykk kom mer enn 10 minutt for sent til første time, to skulka, og ei kom diltende inn 10 minutt før andre time var over. Ingen av dem så ut til å være brydd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...