♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 ...litt flaut da, merka det plutselig mens jeg satt hos en kompis og så på fotballkamp igår. Hva anbefales av innlegg? Og hvor ofte byttes de? Når de er våte, eller med jevne mellomrom. Lekker ikke mye altså, men litt er litt for mye syns jeg!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Du får kjøpt pakker med ammeinnlegg (engangs) Men det er mer behagelig med ullinnlegg
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2006 På apoteket eller? Nå går jeg med dopapir, he-he...
Mille-k Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Kjøp papirinnlegg, jeg måtte det i sist svangerskap. Denne gangen tar bh'en i mot det lille jeg lekker. Ull er definitivt best når du har begynt å amme, men holder sikkert med papir nå. Kan kjøpes på apoteket ja.
Vimsetrollet Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 Anbefaler de de har på apoteket, ikke de som selges i matbutikker (Natusan, tror jeg det var). Apoteket sine er mye bedre (husker desverre ikke hva merket heter)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå