Kaiza Skrevet 16. oktober 2006 #1 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei! Jeg er helt ny her. Vi har forsøkt å bli gravide i nesten 5år, til tross for vår relativt unge alder. (Jeg 24 han 33) Hadde en ex.u i 2003, har kun en eggleder og den er skadet. Har i tillegg PCO. På egg uttaket 09.10 fikk vi ut 18 egg. Kun 5 av disse ble befruktet og 2 av dem var perfekte, 4-delte på innsettingsdagen 11.10.. Fikk satt inn begge to siden ingen av de andre var bra nok til frys. Jeg lurer på om det er mange av dere andre har som har PCO? Vet dere om det er mindre sjanse for oss å lykkes med ivf enn andre?? Jeg lurer på så mye om dagen... Har veldig stikkinger og mensmurringer idag og er litt små deppa. Jeg tør liksom ikke ha forhåpninger om noen ting for nedturen blir så mye værre da. Men jeg vil heller ikke være for negsativ for da går det vel galt. Men hva slags symptomer har dere som har blitt gravide hatt? Crinone symptomer og grav.symptomer er vel ganske like?? Jeg skal bruke crinone i 15 dager.. Men mens murringer/stikkinger på dag 5, hva slags tegn er det?? Huff.. Frustrert av å vente på test dagen! (Som er den 23.10) Lykke til videre alle sammen!!! Ser det er mange som er blitt gravide av de som er medlemmer her. =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6707327-1ivf-og-forvirret/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #2 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hei! Jeg har PCO og ble gravid på første forsøk. Det sies mye om PCO, men jeg tror vi som har det er like forskjellige som alle andre. Og det finnes veldig mange grader og varianter, så jeg tror ikke at PCO'ere som gruppe utgjør noen spesiell risikogruppe (husk at mange av dem som må ha IVF har PCO). Murringer på dag 5 KAN være festesmerter, det er i de tider egget fester seg. Selv hadde jeg litt stikninger i magen, men merket ellers utrolig lite fram mot testdagen. Var bare ganske sulten, men brystene var for eksempel mindre ømme enn ved vanlig PMS. Håper på et bra utfall for deg når de uendelig lange ventedagene fram mot testen er overstått. Vet hvordan du har det! Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6707327-1ivf-og-forvirret/#findComment-6707473 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå