Marie39 Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 kan noen hjelpe meg har blitt spådd før er en 66 mod mor til 4 hat fått samboer de har funnet en flekk på levern hans kan noen si hva det er
Marie39 Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 20. oktober 2006 takki for hjelpen gidder ikke prøve den useriøse her mer får aldrri svar lykke til den siden her burde ikke vært her
Marie39 Skrevet 3. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2006 noen som gidder å spå meg er viktig for meg å vite vis at dere er seriøse spåere
Twig Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Hei! Jeg må bare få lov til å si, at ALLE som spør om å bli spådd, må vente på sin tur.. det tar så enormt MYE energi av en person å spå.. Jeg er seriøs, derfor må jeg ta de som har spurt først. men jeg må fødselsdato om jeg skal klare å se noe
Marie39 Skrevet 5. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2006 twig takkfor svar min fodseldato er 2/6-66 å han 24/1-57, de fssnt flekk på levvern hans er redd jeg.blir det meg å han eller usikker selv
Marie39 Skrevet 6. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2006 vær snill å svar twig ber deg dette er veldig viktig for meg
Twig Skrevet 6. november 2006 #8 Skrevet 6. november 2006 uff, beklager at jeg ikke har sett innlegget etter jeg svarte sist.. Jeg spår egentlig ikke helsespm, men jeg kan si noe sånt som at jeg føler ikke noe vondt ved det, men jeg kan ta feil altså.. Skjønner veldig godt frykten din.. ikke gråt Føler at det er en voksende kjærlighet der..
Marie39 Skrevet 7. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 7. november 2006 TWIG takk for svaret.hva skal jeg gjøre for å føle at kjærligheten vokser. føler faktisk motsatt ,ser du noen annen som prøver å nå meg
Marie39 Skrevet 7. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 7. november 2006 vær så snild å svar meg twig blir glad hvis jeg får svar klemzzzzz
Twig Skrevet 7. november 2006 #11 Skrevet 7. november 2006 Det vil ta tid får jeg opp, får ikke opp noen andre ak nå
Marie39 Skrevet 7. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 7. november 2006 men jeg vet det er en men i følge deg blir det ikke noe det da? kan du se om det blir operasjon på meg i år har prolaps i ryggen.blir jeg noen gang mamma i gjen el har overgansalderen tatt overhånd .takk for svara twig virker hyggelig du stor klemzzzzzzfår jeg svar i dag
Marie39 Skrevet 7. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 7. november 2006 du er sikkert sliten Twig men vær så snill klemzzzzzzi)::::::
nattinatt Skrevet 7. november 2006 #14 Skrevet 7. november 2006 Hallo Meiner du at du ikkje har så mykje kjærlighet for han lenger? Og at du lurer på om det er ein annan som ønsker kontakt med deg? Får opp at det ikkje er så sterkt mellom dere no,men mykje redsel, som ikkje er så rart, når ein finner ting i kroppen som ikkje skal vera. Får ikkje nokon anna som prøver å nå deg.Klem
Marie39 Skrevet 7. november 2006 Forfatter #15 Skrevet 7. november 2006 takk for det natti natt tror du forholdet går i vasken etter vært? er glad dere svarer meg stor klems til dere som spår.ser du nå om eksen min er satt inn å i så fall hvor
Marie39 Skrevet 7. november 2006 Forfatter #17 Skrevet 7. november 2006 nei han holder jeg meg lant unna twig han skal sitte inne for misshANDEL FOR MEG han skal sitte inne i 4 år men det er en som jeg var sammen med for 8 år siden som driver å sender mel å vil tibake
nattinatt Skrevet 7. november 2006 #18 Skrevet 7. november 2006 Det treng det ikkje, men eg føler du har veldig mange tanker i hodet på ein gong.Trur du trenger å "komme nedpå" litt, om eg skal sei det slik.Har du ein stri kvardag,med mange bekymringer? Og når det gjelder fleire små, så er det vel vitig at dere veit kor dere står, både dere to i mellom, og det mannen din venter på å få vite no. Og eksen kan vel ikkje skade deg så lenge de holder han fanga.Dette kan vel politiet gje deg opplysninger om, dersom du ønsker det,eller føler deg trua?Eg veit ikkje, men berre lurer. Og når det gjelder små, så nevner du på at mensen er stoppa, då er vel gjerne ikkje sjangsen så stor lenger heller,vist eg oppfatta det rett. Føler rotlause, fortvilelse, og forvirring i deg no.Håper du får hjelp til å få samle alle de tankene du har.Masse lykke til.Ønsker deg alt godt.Klem
Twig Skrevet 7. november 2006 #19 Skrevet 7. november 2006 Ja, for jeg følte frykt når jeg så du skrev om xn..
Marie39 Skrevet 7. november 2006 Forfatter #20 Skrevet 7. november 2006 takk for et utfyllende svar natti natt hva tar du for å spå meg over msn du virker så skikklelig .min msn er [email protected] hvis du vill sende meg mel der da stor klem til natti natt
nattinatt Skrevet 7. november 2006 #21 Skrevet 7. november 2006 Eg har ikkje tatt noko for spåinga mi.Til no er det stort sett over sidene her.Blir av og til, for eg holder sånn på med skulearbeid.Nattaklem til deg og.
Marie39 Skrevet 7. november 2006 Forfatter #22 Skrevet 7. november 2006 takk så mye du å twig for svara ja jeg er redd eksen du har rett .god natt
Marie39 Skrevet 8. november 2006 Forfatter #23 Skrevet 8. november 2006 hei igjen kan dere se hva som feiler typen min viser til det jeg skrev før.klemzzzzzi til dere som spår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå