Gå til innhold

gir alle flaske på sengen om natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi sitter oss inn i stuen, må jo opp alikevel for å hente melk-men har det mørkt i stuen da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi gir flaske på rommet, rett og slett for å styre minst mulig. Snakker ikke, koser ikke - gir bare mat, legger han ned og går ut igjen!

Skrevet

I begynnelsen når eg likevels tod opp for å pumpe meg, så pleide eg å ta lillegutt med meg i stua og ga han flaska der. Men etterkvart tok vi det heller på senga, virker litt roligere det..

Skrevet

Jeg sier til tulla at jeg skal lage mat,går ut og lager og da kommer det litt lys fra kjøkkenet så jeg ser noe.

Gir henne på rommet i svakt lys og rett oppi senga igjen ingen dulling.

Hun sovner da ganske fort igjen.

Skrevet

Når gutten min spiste på natta varierte det litt egentlig. Noen ganger på senga og andre ganger på stua,var aldri noe problem at han våknet for mye..Han har alltid sovet godt. Er 2mnd siden han sluttet å spise på natta nå. :)

Skrevet

Gjekk alltid i stova. Pappaen skulle då sova :) Gjekk alltid heilt greit. Sovna så fort han var i senga att.

Skrevet

Gjør det på samme måte her

Skrevet

Jeg klarer å amme ett måltid om natten og håper inderlig å kunne fortsette med det. Er ikke så lysten på å måtte opp å pumpe. Ellers blir det flaske sånn ved 06 tiden. Da står jeg likegodt opp. Lillegutt sover gjerne videre etter dette måltidet, så det er litt deilig med en stille stund for meg selv om morgene ;-)

Skrevet

Vi gir ikke flaske om natten lenger ... men når vi gjorde det så tok vi det i sengen med dempet belysning

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...