Gå til innhold

Jeg skjønner ikke helt dette.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg var hos legen idag pga smerter i magen og litt blødning 3 dager etter at mensen sluttet. Mensen kom som vanlig den 24.sept og stoppet opp den 29.sept. Men selv om mensen var slutt, hadde jeg som sagt veldig vondt i magen og det kom og gikk og av og til var det skikkelig "tak" i eggstokkene mine. Blødningen etter mensen stoppet opp samme dag som jeg fikk den, men hadde smerter i magen flere dager etterpå. Legen mener at jeg har hatt en SA ut fra hva jeg fortalte han idag. Han fant da ut at min ordentlige mens var den 24.august og IKKE den 24.sept. Han mente også da at befruktningen hadde skjedd ca rundt den 11.sept. Det vil si at jeg var 2-3 uker på vei da jeg hadde en SA, og at min mens som jeg trodde det var, i sept, var aborten.

Men så syns jeg på en annen side at mensen(i sept) var som mensen bruker å være, utenom den lille blødningen jeg hadde etter at mensen var slutt og de smertene jeg hadde da. Jeg har spiral også og legen sjekket at den sto riktig, og det gjorde den...

Poenget jeg skal fram til er(ble mye rot dette)...Er det ikke litt rart at aborten starter akkurat på samme dato som jeg skal ha min vanlige mens?? Eller er dette mulig?

Håper noen kan hjelpe meg med dette...

Ønsker å være anonym

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...