Gå til innhold

Så utrolig ukonsentrert!


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er så utrolig ukonsentrert på jobb! Sitter bare og tuller (og kikker på bim...) Har nesten dårlig samvittighet for å være her når jeg nesten ikke får gjort noe. Er ikke bekymret, men tankene er bare alle andre steder (har til og med lest barnevogsdebatten i dag, selv om det er alt for tidlig). Flere som har det slik? Noen som vet om, og evt når, det blir bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det akkurat som deg, dvs. når jeg er på jobb har jeg ikke tid til å være ukonsentrert(pga. jobb som lærer), men med en gang jeg kommer hjem, og skal gjøre forberedelser og rettinger( har bl.a. 31 stiler som ligger og venter nå...) ,er konsentrasjonsevnen sporløst forsvunnet.... Det er kjipt, men jeg håper jeg klarer å samle meg litt bedre når jeg er lenger på vei, og har fortalt det til andre. Enn så lenge, får vi bare prøve å ta oss selv i nakkeskinnet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det går greit når jeg er på jobb,og ute m venner,mn med det samme jeg kommer hjem,er det som om ingenting anna enn magen xisterer... jeg,som har et UTROLIG godt sovehjerte,VÅKNA til og med i natt, og ble liggende våken en halv time å tenke på nyheten, før jeg endelig sovna igjen..!!! Tenke seg til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he - må jo le litt... Mannen min tror at jeg forbereder meg til i morgen eller retter en av de hundre bunkene som ligger her... I stedet vil hodet mitt en tur innom her!) Får vel snart ta et krampetak og oppdatere meg på apartheid til i morgen... Er lærer i 10. Stort sett går det greit med konsinga, men lever vel i min egen verden. Kan glemme hva det er jeg holder på å svare på osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sliter også med konsentrasjonen..

kan være super konsentrert om det kommer en kranglete kunde..men før jeg og kunden blir enige så mister jeg tråden helt og blir helt koko..hehe

litt teit,men det får så være..er blitt ganske flink å hente meg inn igjen etterpå eller ro ro ro for å berge avtalen...

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! Jeg trodde det var bare meg som var helt fjern om dagen... Jeg får nesten ikke gjort NOE!! Dessuten så er jeg trøtt og kvalm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...