Gå til innhold

Noen flere her som faktisk er i fin form?:)

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg kjempe heldig da jeg ikke har vært noe plaget med bekkenløsning, bare hatt halsbrann noen få dager, og ellers vært i flott form:) Orker akkurat like mye som før(stort sett), sover stort sett bra, ikke plaget med dogåing om nettene. Og har ikke vært borte fra jobb en dag, har dessverre ikke mer jobb nå da...er det bare jeg som er superheldig eller:)?

Fortsetter under...

Vi får prise oss lykkelige vi da, jeg er førstegangs og hadde virkelig forventet meg at det skulle være verre enn dette....:) Men det kan jo hende det hjelper jeg bare har meg selv å tenke på for tiden også da, siden sambo er bortreist og vi ikke har barn fra før. hadde kanskje vært litt tyngre da......

Sånn hadd æ det sist... va faktisk i bedre form enn på mange år... slit med haue og gallestein da... og hadd ikke et galleanfall på den tia æ va gravid... men bei meir plaga etter på så nu e æ operert...

Denne gangen har æ plagdes med alt mulig!!!

Annonse

Melder meg på den her eg :) e i kjempe form eg og!! har en fysisk tung jobb (sykehjem), men synst at det og går forbausende bra. ellers har eg egentlig merket lite til graviditeten etter at kvalmen forsvant rundt veke 20. er stor fornøyd! einaste eg savna samboeren som er ute å reiser og blir borte til rett før 1 desember.... :(

forrige gang, var jeg i bedre form enn noensinne!! følte virkelig at jeg LEVDE!

...men nå...med nr 2, så er det myye tyngre.. kan ha noe med at jeg har en 5 åring hjemme og en krevende jobb, men flere jeg har snakka med, sier at det er tyngre 2. gangen... trøster meg med det, jeg...

klem

Jeg også er i fin form, bortsett fra litt halsbrann. Kjøpt meg tyggetabletter på apoteket i dag og de bør virke altså.

Ikke vann i kroppen, ingen tegn til bekkenløsning eller vært kvalm en eneste dag, men er sykemeldt fordi jeg skal ha tvillinger da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...