Gå til innhold

I morgen skal jeg på tidlig UL


Maddemor-1 gutt+1 jente:)

Anbefalte innlegg

Åh det blir så spennende!!!!!!!!!!!!! Jeg skikkelig gru-gleder meg jeg....

gruer meg for at noe er galt og gleder meg for at alt er i skjønneste orden... Men nå er det heldigvis ikke så lenge til jeg får svar på mine spm. Skal visst kunne se hjertet nå. Er 7+4 i morgen da.

Ønsk meg lykke til da jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh.. masse lykke til fra meg=)=)

 

Jeg var på ul når jeg var 7+1, og da så vi knøttet, ikke store greiene men hjerte som slo! Og det er vel det som er viktigst nå tenker jeg=)

 

Håper du har det fint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke te i mårra, går heilt sikkert bra ska du sjå! e va på tili UL når e va 8uker på vei, så hjerte som slo ;-) ska på UL igjen no den 25okt å e både grua å gleda me så..... skjønna godt korsjen du har d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare få klarhet i at h*n ligger der den skal og at hjertet slår. Går og innbiller meg at den er på utsiden av livmor hele tida. Og hver gang jeg er på do må jeg sjekke om det er blod på papiret. Blir jo helt tussete av dette....

Men men.... får håpe det er morsinstinket som gjør meg slik og at alt er som det skal. Eller så går det veldig fint med meg Vibeke:) Så koselig å høre fra deg! Hvordan har du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på tidlig UL i dag tidlig, helt fantastisk! Kjennes så godt å ha fått en bekreftelse på att der virkelig er liv- har bekymret meg så mye frem til nå, nå kan jeg endelig puste ut. Gled deg, var veldig spesielt...lille babyen:) (er8+0 i dag foresten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekker etter blod enda jeg, så bare forbered deg på mange uker med det enda.. hehe.. er nok normalt=)

 

Tro meg, hadde knøttet ditt liggi utafor livmora så hadde du hatt vondt! H*n ligger nok trygt og godt inni livmora di, og vokser seg stor og sterk=)

 

Jeg har det fint jeg også. Endelig er kvalmen over og jeg fungerer igjen! På onsdag er jeg 20 uker, så det går virkelig fremover!!

 

Lykke til i morgen, husk å oppdater.. Legg gjerne ut et innlegg til meg på 2 tri, så jeg vet det går bra..=)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Malin så gøy! Nå gleder jeg meg litt igjen:)

 

Vibeke; Takk for at du er der. Du svarer alltid på mine innlegg du:) Jeg lover å stikke innom deg på 2. tri med en oppdatering i morgen. Gosj så spent jeg er!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så gøy! Akkurat like langt vi da:) Hvordan er formen din da?

Jeg er egentlig i storform. Litt uggen tidlig på morningen og blir fort kvalm hvis jeg er sulten. Men hvis jeg passe på å spise regelmessig så går det bra. Puppene er knallharde, vonde og har ganske tydelige blodårer, men er egentlig glad for alle symptomer jeg da:)

Trøtt som en strømpe er jeg også, men det plager meg ikke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann Maddemor-med spire:)

 

Kjekt å høre fra deg igjen, lenge siden jeg har sett deg her inne nå! (Jeg er nå litt on og off på disse sidene og, så kan jo være du har skrevet noe når jeg ikke har sett..).

 

Vil bare ønske deg lykke til i morgen, og gleder meg til å høre hvordan det har gått!

 

Jeg var selv til tidlig UL på fredag (var da 6+6) pga. noen småblødinger. Veldig rart å se en liten klump som lå der og dunket:-)

 

Gled deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ibhu:)

Jeg har ikke vært så mye her inne i det siste.... Hatt besøk i helgen og da erdet ikke tid til BIM....

Koselig å høre at du har lagt merke til meg da:) Og ikke minst godt å høre at alt er vel med din lille spire! Jeg skal nok komme inn her en tur i morgen og fortelle hvordan det gikk.

Tusen takk for lykkeønskninger alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende !!! Kjenner det kribler i magen bare ved tanken :o)

Selv skal jeg ikke før til neste uke. Da er jeg 10+1

 

Du får ha lykke til da :o)

Det bli helt sikkert en kjeme positiv opplevelse !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det kommer til å bli så bra!! Jeg har fått bekreftet at mitt ligger der det skal og at hjertet banker sterkt og fint og det er bare så utrolig deilig og ikke minst en fantastisk lettelse å få dette bekreftet!

MASSE gode tanker til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til imorgen- det går sikkert helt fint!!:)

Bare lurer på hvor dere får tatt tidlig UL jeg. Er det hos privat klinikk?? Jeg er i uke 5 og har også lyst til å ta en tidlig UL for å sjekke at alt er i orden.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble henvist fra legen pga tidligere infertilitet. Det er et offentlig sykehus ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...