Tre små;) Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 sannelig ikke godt å si, men jeg har plutselig begynt å klø på tattisen min- mye rart som skjer med kroppen for tida. :-)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 har fått streng beskjed om og sjekke opp føflekker...trenger ikke og være noe,men man vet aldri.
Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Føflekker som klør (eller blør) særlig hvis de forandrer seg, er store og uregelmessige i form eller farge skal ALLTID sjekkes opp. Bedre å fjerne en for mye... Minner meg forresten om at jeg må huske å avtale tid til å få fjernet en selv... Legen sa jeg skulle be om dobbel time. Da kunne de bruke mindre lokalbedøvelse (ville da ta lengre tid før bedøvelsen ville virke) og det skulle ikke være farlig for babyen i magen (i hvert fall ikke etter 1.trim.)
PlinkiPlonk Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 TA KONTAKT MED LEGE MED EN GANG!! MAN SKAL ALDRI GÅ MED FØFLEKKER SOM KLØR, BLØR ELLER FORANDRER FARGE OG FASONG.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 har klødd på den i ca 1 uke.. og begynner og bli litt klumpete... får ringe lege da.. takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå