fruktisèn Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 bare lurer på hvor lang tid det skal gå før man har sex igjen??om det er en spesiell tid det skal gå eller om det bare skal være sluttet å blø???hmmm... OG gjorde det VONDT igjen? gruer meg til første gangen igjen etter fødselen,samtidig som jeg vil få det overstått:)
mamma`n te Kaja Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Du kan vel strengt tatt bare sette igang når du føler deg klar til det... men er det før det har gått 6 uker, har jeg hørt at man skal bruke kondom pga infeksjonsfare.. renselsesprosessen er vel ikke 100 % over før det har gått 6 uker selv om du kanskje har sluttet å blø før det..
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 kommer vel kanskje an på om du har sydd? jeg ble sydd 5sting, og vi ventet til disse hadde grodd ordentlig før vi hadde sex.... var ikke vondt, men syns ikke det var like godt som før...men andre gangen var myyyye bedre!!
fruktisèn Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2006 jeg ble sydd... vet ikke hvor mange sting... ( de måtte klippe ) når vet jeg om de er grodd skikkelig da???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå