Gå til innhold

Trenger litt info jeg !

Anbefalte innlegg

Er ruger på dag 4 i dag. Er så sinnsykt spent på om det denne gangen kan gå vår vei. Dette er mitt 10 forsøk, men har en IVF jente som kom på 5 forsøk. Siden jeg har mistet 3 ganger går jeg denne gangen på blodforynnene og dobbel dose crinone.

Så mitt spm er om det er noen der ute som har gått på AlbylE og Fragmin sprøyter å fått det til da ?? Har dere hatt noen bivirkninger eller har dere ikke merket så mye av medisinene?

Har prøvd å gjøre alt denne gangen for at egget skal feste seg - og bli der. Vi har jo sett at det kan gå.

klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6706654-trenger-litt-info-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol

Kan desverre ikke svare deg på spørsmålet, men jeg ville bare ønske deg lykke til fremover. Håper det funker for dere med albyl-e og fragmin. Jeg skal selv gå på dette når det blir min tur..... Skal følge spent med på om det kommer en jubelmelding om ca 10 dager!

Klæm

Hei

Jeg går på fragmin under mine behandlinger, men det er fordi jeg har hatt blodpropp.Det er ingen bivirkninger med fragmin, men det er sprøyter da. Det er ikke noe særlig. (liker ikke sprøyter) Jeg har hatt 1 forsøk som jeg testet negativt, og 1 negativt fryseforsøk + 2 ganger sa. Er på vårt andre forsøk nå. Begynner på sprøyter den 18, da også fragmin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...