endelig-vår-tur:) Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Skjønner ikke så mye nå. er ikke lenge siden tr var her, men nå har jeg vert kvalm/uggen siden fredag (ikke bare om morgenen, faktisk hele dagen/kvelden/natten). og vet ikke når jeg kan forvente tr igjen, siden det har vert "kluss" i syklusen min de siste mnd. men er sikkert bare omgangssyken... Har tidligere ikke hatt spes symptomer på EL heller, men det kan jo vere det da. Noen kommentarer?
Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Hei midtsommerbarn? Tør ikke spekulere på hva som kan skyldes kvalmen din. Men jeg ble kvalm i ca 9 uke med førstemann. Har ikke anelse om hva som er vanlig! Lykke til!!
endelig-vår-tur:) Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2006 he he, takk for din erfaring;) dvs at jeg bare kan glemme graviditet denne mnd, siden, *kremt* jeg hadde forge TR 1 okt. tror nok det er noe som går, og IKKE graviditet;) ha ha, må nesten le av meg selv:) komisk. lykke til du også
Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Ikke le...det er veldig vanlig med slike tanker når man ønsker seg barn! Bare det sitrer i puppene mine, eller stikker aldri så lite i eggstokkene mine tenker jeg på eggløsning og graviditet - IKKE TR!!! Tror til og med at jeg kan være gravid om jeg har mensen de første dagene, snakk om å være i drømmeverden!! Skal aldri si aldri ) Takk for lykkeønskningene, og masse lykke til!
Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg blir kvalm i uke 2-3 (barnets uke), og er det døgnet rundt i ca 3,5 mnd :/
VinterSol+2 Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 du bor ikke på østlandet/telemark da? her har det gått et kvalmevirus tror jeg. Iallefall har mange av vennene mine i horten/tønsbergdistriktet hatt det, og både jeg og noen i klassen min har gått rundt og vært kvalme i lange tider. JEG blir selvfølgelig litt gira på det, men det er jo strengt tatt litt tidlig, dessuten innbiller jeg meg at sv. kvalme er hakket verre enn den kvalmen jeg opplever/tror jeg opplever;)
endelig-vår-tur:) Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 16. oktober 2006 hei! nei, nordvestlandet! og vet ikke om noe omgangssyke her i området... ja, ang kvalmen, VELDIG tidlig, etter det jeg har hørt om andre. men har ikke hatt denne type kvalme før, den er der konstant, og har som sakt vert siden fredag. har ikke, etter det jeg vet, vert sammen med noen med sykdom. om jeg har blitt kvalm tidligere, så har jeg kastet opp og blitt ferdig med det. derfor jeg lurer på hva det er.. var en snartur innom spå/horoskop-forumet, og der ble jeg spådd "gravid" denne mnd, men det var et innfall jeg fikk.. håper seff at det stemmer, men likevel... og siden jeg testet etter EL på søndag kveld og fikk to streker, og ikke i dag, så vet jeg ikke hvordan det gikk heller.. når er det egentlig el da? er det over? ja ja... får satse på neste pp:) lykke til allesammen
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 16. oktober 2006 #8 Skrevet 16. oktober 2006 Hei hei. Jeg fikk kvalmen min ellerede bare 5-6 dager etter EL hvis jeg ikke husker feil. Hvist du har omgangssyken hadde du spydd hjernen ut for flere dager siden. Vet ikke helt hvorfor du er kvalm, men går masse nasty magebakterier for tiden. Iallefall i Oslo. Jeg jobber i barnehage, så har nok fått det godt med meg :-p Ta en skikkelig grav. test om en ukes tid. Det er jo en mulighet. Og såvidt jeg vet så er EL skjedd når du får to like sterke streker.' Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå