Gå til innhold

Førstemann ut..

Anbefalte innlegg

Skrevet

i venneflokken. Føler meg litt lost her. Vi er første par ut i venneflokken og det er blitt en litt rar stemning oss i mellom. Jada, vet at livet blir forandret etter at barnet kommer, men jeg er jo den samme! Selv om jeg ikke er festens midtpunkt på lørdagskvelden kan jeg jo gjøre andre ting..

Noen her inne som er i samme situasjon? Litt ensom akkurat nå, selv om pappa'n er verdens beste :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke akkurat det samme her,men jeg opplevde at en venninne "gjorde det slutt" med meg etter at jeg hadde fortalt at jeg er gravid.... Om det var pga det,eller noe annet,det har jeg aldri fått vite. Men nå er det 5 år siden jeg har snakket med henne.Hun gratulerte ikke meg med barnet og brylluppet like etter..

Hun skal selv ha barn i slutten av mnd,men jeg skal sende en hilsen til henne.

Skrevet

Vi er også førstemann ut.. Føler vi har fallt helt utfor jeg.. Har en rar fornemmelse om at veninnene mine bare ringer når de vil se om magen har vokst.. Er jo ikke mer enn 23 uker på vei, så det er jo ingenting i veien for å invitere meg også med på fest. Men jeg føler jeg er glemt.

Har også verdens søteste og beste mann :-D så da er vi heldige :-) Det blir nok bedre når neste par kommen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...