Gå til innhold

ble sykemeldt idag!


Gjest

Anbefalte innlegg

ble sykemeldt en uke idag,er så kvalm at jeg knapt klarer å fungere skikkelig,jobber i hjemmetjenesten,så dere kan nok tenke dere hva jeg gjør på der:-) og den siste uken har jeg bare blitt dårligere og dårligere,og idag orket jeg ikke mer.og tenk jeg er "bare"i den 7 uken!!!!!!hvordan skal dette gå????bare spør jeg altså!!Husker ikke hvor lenge jegvar dårlig sist...og kan det være to siden jeg er såååååå syk allerede nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er i niende uka nå og er kjempe kvalm hele tiden.. jobber selv på sykehjem så vet hvordan det er.. jeg har vært så dårlig at jeg ble lagt inn på sykehuset å lå der i tre dager.. kom hjem derfra for en uke siden.. er mye bedere men kaster opp vær dag ennå... håper det tar slutt snart... ønsker deg lykketil å håper at du slipper å være dårlig lenge....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg!

Er 7 uker i morgen og veldig kvalm.Jobber også i helsevesenet, på sykehus. Har vært en prøvelse den siste uke. Får se hvor det går...enten må kvalmen gi seg ellers er det bare sofaen som er dugelig. hjelper å spise minst hver andre time...kommer jo til å bli smellfeit.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...