Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 ble sykemeldt en uke idag,er så kvalm at jeg knapt klarer å fungere skikkelig,jobber i hjemmetjenesten,så dere kan nok tenke dere hva jeg gjør på der:-) og den siste uken har jeg bare blitt dårligere og dårligere,og idag orket jeg ikke mer.og tenk jeg er "bare"i den 7 uken!!!!!!hvordan skal dette gå????bare spør jeg altså!!Husker ikke hvor lenge jegvar dårlig sist...og kan det være to siden jeg er såååååå syk allerede nå??
Kine (K.E.K) Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 jeg er i niende uka nå og er kjempe kvalm hele tiden.. jobber selv på sykehjem så vet hvordan det er.. jeg har vært så dårlig at jeg ble lagt inn på sykehuset å lå der i tre dager.. kom hjem derfra for en uke siden.. er mye bedere men kaster opp vær dag ennå... håper det tar slutt snart... ønsker deg lykketil å håper at du slipper å være dårlig lenge....
Elefant2 Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Føler med deg! Er 7 uker i morgen og veldig kvalm.Jobber også i helsevesenet, på sykehus. Har vært en prøvelse den siste uke. Får se hvor det går...enten må kvalmen gi seg ellers er det bare sofaen som er dugelig. hjelper å spise minst hver andre time...kommer jo til å bli smellfeit. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå