~~¤April baby¤~~ Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Hei du,ble det så du skulle ta fostervannsprøve i uke 15? Vi skal ta morkakeprøve,legen sa at det ikke var noe vits i å vente til uke 15,så får vi gjort det nå i uke 11,greit nok,så slipper vi å vente så lenge ut i svangerskapet med å få tatt prøven. Fikk ikke du tilbud om å ta prøven tidligere? Gruer du deg? Jeg gruer meg ganske mye,ikke bare for stikket,men for sjangsen for SA etterpå. :-/
Heihvordetgår Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Hallo:-). Jo, det er jeg som skal ta fostervannspröve. Gruer meg noe sinnsykt. Det skal skje den 31 oktober. Både med tanke på den nålen som skal stikkes gjennom magen, og tanken på at det kan skje en SA pga pröven, men pröver å tenke at hvis det er det som skal til for en SA, så hadde det kanskje uansett ikke gått bra i svangerskapet. Jeg fikk nok ikke tilbud om å ta det tidligere, men fikk tidlig tilbud om å få fostervannspröve. Ble litt misforståelser mellom meg og legen der da jeg skrev det innlegget. Dere får ha lykke til, uansett.
~~¤April baby¤~~ Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har tatt morkakeprøve tidligere,og det går utrolig fort ,det stikket. Prøv å ikke gru deg for mye,også håper jeg at dere får positive resultater. ;-) Lykke til.
Heihvordetgår Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Ja, huff, det håper jeg og. Orker ikke noe mere tull nå.
~~¤April baby¤~~ Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2006 Hei knasboll. Da er jeg ferdig med min prøve,og alt gikk helt fint. Ingen blødninger,og ingen fostervannslekasje. ;-) Da er det bare å smøre seg med tålmodighet,og vente på svar,det er vannskelig,syns at tiden går tregt nå ja.
Heihvordetgår Skrevet 19. oktober 2006 #6 Skrevet 19. oktober 2006 Så bra at alt gikk bra. 12 dager igjen for meg. Men jeg går jo selv og venter på resultatene fra den genetiske testingen vi var på. Det er nå over 3 uker siden, og enda har vi ikke hørt noe. Vet ikke om jeg skal tolke det positivt eller ikke.
~~¤April baby¤~~ Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 19. oktober 2006 Er det en sånn vanlig blodprøve du mener? Jeg tok det,og fikk svar etter 5 dager,ikke så veldig positivt svar,derfor vi nå tar fostervannsprøve. Siden du ikke har hørt noe,så tror jeg at det er et godt tegn. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå