Gå til innhold

navlen kommer ut i uke 13....normalt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 27 og har ikke fått ut navlen... er visst ikke alle som får det :))

Skrevet

er i uke 22 jeg,og navelen min er ikke kommet ut. Har så dyp navel at jeg tror ikke den kommer ut heller jeg.

Skrevet

mmm...litt rart,tenkte det var helt på slutten den kom ut jeg.Er selv 12+3 i dag og min er trekt ut på sidene liksom..oval.

Skrevet

hehe jeg har vanligvis utovernavel, så dette vet jeg desverre ikke noe om! Jeg håper da at kanskje navelen flater seg ut etterhvert da, men det er litt tidlig å si enda.....håper bare den ikke blir større!!! (iiiik!)

Skrevet

Jeg har hørt den kommer ut etter uke 20, for da vokser livmoren over navlen. Det er sikkert tidligere hvis du har flere babyer i magen...

På meg kom den ikke ut i det hele tatt.

Skrevet

ja min kom også da, når jeg ler eller hoster, spretter den opp og ned, ganske morsomt egentlig.

Skrevet

Det kommer vel an på hvor dyp innovernavle man har i utgangspunktet når den evnt stikker utover. Tviler på den kommer til å stikke utover på meg i det hele tatt.. Jeg er i uke 28 nå og navlen min er fremdeles innover, men nå ser jeg bunn :)

Skrevet

tror alt er normalt jeg, når det gjelder slike ting. Jeg har aldri fått navlen ut ikke rett før fødsel engang

Skrevet

er i uke 18, min er ganske stor(?) og dyp til vanlig, i det siste har den "flata ut" litt, ser ikke like dyp ut lenger, og den har en liten "tutt" som stikker litt ut i midten..hehe... spent på hvordan den vil se ut til slutt..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...