Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Hei er det noen som vet om en dyktig frisør/salong i Ski-området? Poden er vanskelig å klippe (har prøvd flere ganger selv) og trenger noen tips på hvor man kan gå for å stusse litt av manken. Finnes det noen barnefrisørsalonger mon tro? takk for svar :-)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har klippet datteren min på Studio Alf, men jeg tror det gikk greit å klippe seg fordi frisøren er fadderen til datteren. Vi var på Vinterbro i dag og da så jeg at Leslie har biler i sin salong. Kanksje det fenger litt mer! Lykke til...
Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Tusen takk for svaret :-) Da skal jeg ta meg tur dit å prøve. Jeg fikk iallefall klippet luggen, men det er verre med resten *ler* Ikke lett gitt!
ak24 Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 vinterbro har og de har en på ski storsenter.i den nye delen hvis jeg ikke tar feil. har ikke prøvd de selv da vi bruker ei venninde som er frisør og stylist,hun kommer hjem til oss og det er helt supert!!for å klippe 2 åringer er ikke så enkelt nei.min fyller 3 nå snart og det går så flott når hun klipper..har ikke turt noe anet enda..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå