Gå til innhold

Har ingen symptomer i dag...


cille vil-9pp-1SA

Anbefalte innlegg

i det hele tatt!!! er så urolig og redd:( Hadde ikke all verdens symptomer første gang heller, men var iallfall trøtt. Er 5+3 i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sånn har jeg det og....er 4+4 i dag og kjenner INGENTING. Jeg hadde veldig sterke symptomer de to forrige gangene, så synes liksom ikke det stemmer helt å ikke kjenne noe....men de sier jo at det er normalt, og de kan jo fort komme, må le av meg selv når jeg ønsker at kvalmen(som jo er helt pyton) skal komme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok være ganske normalt det.. Jeg har Mye symptomer for tiden og jeg vet ikke om jeg er gravid en gang:P Kanskje jeg har lånt dine?:P Går nok så bra skal du se!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... er helt på gråten jeg nå, er så urolig. Ei jeg jobber sammen med, som jeg har fortalt det til, sa at hun har mistet flere ganger, og de gangene hadde hun mindre symptomer enn de gangene det gikk bra. Blir ikke mindre urolig av å høre sånt! Blæh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er akkurat sånne vi ikke vil høre om....men vi må bare krysse fingrene for at det ikke gjelder oss!!!! Tror det er verre hvis man har hatt masse symptomer som plutselig blir borte. Symptomene kommer nok heller snikende, sakte men sikkert får vi tro!! Men må innrømme at jeg blir litt på gråten her og....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kjære cille har baby i magen!

 

Måtte bare inn å skrive til deg her og si at bare prøv å slapp av så godt du kan og prøv å ikke bekymre deg. Håper det jeg sier nå vil hjelpe deg noe.......For da jeg var gravid sist, så fikk jeg ingen symptomer før jeg var 7 uker på vei. Trudde ikke jeg var gravid, men det var jeg og alt var bra den gangen. Så det er ikke uvanlig med lite eller ingen symptomer så tidlig.

 

Stor klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, juhu, solstrålen!!!! får håpe det at jeg er så på gråten er et symptom..;) Ps: følger med på deg, juhu;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vettu hva, dette kommer til å gå så kjempe bra skal du se.

Men gjerne ring til legen og be om å få komme til innvendig UL for å sjekke at hjertet slår og at du virkelig ser det så du kan bli litt roligere.

 

Vil ikke at du skal bekymre deg vettu. Men det er ikke alle som får symptomer så tidlig.

 

PS. Jeg har IKM neste søndag. Er spent.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...