Gå til innhold

INNESKO I BARNEHAGEN. HVA ER BEST?

Anbefalte innlegg

Hei!!

Hvilke type sko synes dere er best at barna har på inne i barnehagen?

Jeg synes tøfler blir klamme og varme. Skinnsandaler er jo bra. En butikk ville selge meg tynne joggesko som puster. Skal ut å shoppe etterpåm hvis jeg finner noe... Skinnsandaler er vanskelig å få tak i på denne tiden av året, dessverre.

Noen tips?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6706085-innesko-i-barnehagen-hva-er-best/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutten min på 2 har tøfler fra Husfliden.Filttøfler med skinnsåle.De er de eneste han vil bruke og han blir ikke klam i de.Venninna mi kjøpte også sånne til sin og han er og henter de og tar de på seg selv,det gjør min gutt også.Alle andre typer jeg har prøvd har han nektet å ha på. De koster ca 300,-,er vel investerte penger syns jeg.

Ville brukt sånne myke skinntøfler uten stiv såle. Sånne robeez el. lign... Alternativt ville jeg kjøpt crocs. De er helt supre, det blir ikke som å gå i vanlige sko. Syns ikke det er noe trivelig å gå i vanlige sandaler hele dagen for små barneføtter. Mange av de typiske tøflene er det forferdelig dårlig støtte og passform i.

Annonse

Har kjempegod erfaring med Giswelein (skrives det sånn tro?) sine ull-tøfler med gummisåle. Blir litt mykere enn sandaler, og er gode på høst/vinter. Blir for varme på sommeren. Og så kan de vaskes i maskin.

I vår barnehage er det gulvkaldt, og sønnen vår var den eneste som var skikkelig varm på bena i fjor vinter fikk jeg høre.

I Trondheim selges de på Bebito og på Byhaven vet jeg.

Har Crocs og Robeez til lillegutt og barnehagen sier at begge er blant de beste barnehageskoene de har sett, myke og gode, lillegutt er aldri klam eller svett og skoene virker utrolig gode på foten, siden han aldri vil ta dem av seg ;-) Absolutt å anbefale!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...