Gå til innhold

Velmenende kommentarer??!

Prinsen & Prinsessens mamma

Anbefalte innlegg

Har dere lagt merke til hvordan man med barnevogn er som en magnet for alle damers oppmerksomhet? Stort sett bare hyggelig, men i dag ble jeg virkelig irritert.

Jeg var innom en butikk, og mens jeg sto ved kassa drev en dame i 50-60årene og bøyde seg over vogna (med regntrekk på) og kikket så veldig. Jeg begynner å bli vant til den oppmerksomheten små babyer tiltrekker seg og tok derfor ingen notis av henne til å begynne med. Hun sto imidlertid bak vogna og strakk seg så veldig for å kikke nedi bagen at jeg måtte se på henne. Da sier hun til meg "jeg måtte bare se etter at du ikke hadde stengt igjen helt slik at ungen ikke får puste".

Jeg ble så paff, men rimelig provosert også. Smilte søtt til henne og svarte med syrlig undertone at jeg trodde produsenten av vogna ville fått problemer dersom de lagde regntrekk som var så tett at barna ikke fikk puste..... Da lo hun unnskyldende og sa at det hadde jeg kanskje rett i. Unnskyld at jeg sier det, men for ei forbanna kjerring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He, he, de damene i dan alderen er ikke snaue altså. Noen av dem er så frempå, enten det gjelder sånne ting eller f.eks folkeskikk generelt. Det er da vel ingen som f.eks sniker så mye i en kø som damer på 60 år! c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...